Nazwa projektu

AMH 365 SPORT

Opis projektu

Jak wiele razy podczas przeglądania jakiejś strony internetowej zdarzyło Ci się przebijać przez przydługie opisy usług lub produktów, w których konkrety gubiły się jak igła w stogu siana? Jeśli wiesz, o czym mowa, z pewnością staniesz się fanem projektu „AMH 365 SPORT”. Nasz zleceniodawca poprosił nas o innowacyjną stronę, na której jak największa ilość informacji przekazana zostanie za pomocą jak najmniejszej ilości znaków. Nie będziemy ukrywać – zadanie nie było łatwe. Ale zadowolenie naszego klienta upewniło nas, że odnieśliśmy pełen sukces! Tam, gdzie było to tylko możliwe, zastępowaliśmy słowa obrazami – zdjęciami lub filmami, o ile bardziej sugestywnymi od opisów. Treść ujęliśmy maksymalnie skrótowo, nawet hasłowo, by każdy użytkownik, nawet ten, który szybko się niecierpliwi i czyta tylko kilka pierwszych linijek opisu, miał szansę poznać jak najwięcej zalet usług i produktów proponowanych przez naszego zleceniodawcę. Doświadczenie uczy, że ma to duży wpływ na wzrost sprzedaży. Odbiór treści ułatwiają dodatkowo: podkreślenie najważniejszego przekazu, który ma zapaść w pamięć, wyrazistym tłem, użycie wypunktowań i porządkujących treść symboli a także spójna, nierozpraszająca szata kolorystyczna. Ponadto, zgodnie z powiedzeniem, że wszystkie drogi prowadzą do Rzymu, każda podstrona w tym projekcie zawiera odnośniki do szczegółowych informacji na temat dostępności produktów i szczegółów dostawy, co podświadomie nakierowuje potencjalnego klienta na zakup.

Zobacz także nasze inne projekty!