Nazwa projektu

New-Design

Opis projektu

Dzięki projektowi „New Design” mieliśmy szansę pokazać nasz nowoczesny sposób myślenia o reklamie i sprzedaży i wyróżnić się zdecydowanie na tle naszej konkurencji. Ponieważ zysk naszego zleceniodawcy jest dla nas najważniejszy, chcemy by jego oferta dotarła do maksymalnej liczby internautów. Dlatego też, wiedząc, jak potężnym narzędziem, również sprzedażowym, są portale społecznościowe, już na stronie głównej umieściliśmy bardzo widoczny przycisk przenoszący potencjalnego nabywcę na Facebooka. Polubienie profilu „New Design” spowoduje wyświetlanie się postów na stronie głównej potencjalnego klienta, przez co wierzymy, że jeśli nie od razu, to za miesiąc lub dwa dojdzie do zakupu. Ale wracając do samej strony, jej ogromną zaletą jest oryginalny układ zakładek – internauta może klikać na zakładki, które go najbardziej interesują lub też pozwolić przeprowadzić się płynnie przez nie wszystkie stronie głównej. Efekt jest najczęściej taki, że potencjalny klient, zanim się obejrzy, poznaje całą zawartość strony, łącznie z opisem usług, portfolio, referencjami i dokładnymi danymi firmy. Rezultat ten wspomagają dynamiczne elementy interaktywne, dzięki którym użytkownik bardziej się angażuje w poznawanie strony i przywiązuje się do oferty (np. konieczność kliknięcia w określone pole, by zobaczyć ukrytą grafikę). Zachwyt wzbudzają zmieniające się tło i zdjęcia pięknych wnętrz, przenoszących potencjalnych nabywców w świat luksusu. Całość sprawia, że przeglądanie strony staje się przyjemną, poprawiającą humor przygodą, a to właśnie w dobrym nastroju decydujemy się zazwyczaj od razu na zakup.

Zobacz także nasze inne projekty!