Początki firmy

Historia firmy DNS sięga stycznia 2017 r. Wtedy to jej trzech założycieli spotkało się na wspólnym wypadzie na narty
i w rozmowie o swoich doświadczeniach, ambicjach i planach odnalazło wspólny biznesowy język. Język, w którym najczęściej pojawia się wyrażenie: „pomnażanie zysku”. Język, w którym najważniejsze jest zdanie: „Internet to kopalnia nowych klientów, potrzeba tylko umiejętnie go zagospodarować”.

Każdy z założycieli przed powstaniem DNS przez lata poznawał najskuteczniejszych fachowców od pozyskiwania nowych klientów w sieci. Zgromadzenie najlepszych z nich pod skrzydłami DNS gwarantuje naszym klientom profesjonalne, kompleksowe usługi, skorzystanie z których pozwoli im na szybkie zwiększenie dochodu.
I tak, jeden z założycieli skupia wokół siebie specjalistów do spraw sprzedaży.

Wciąż rosnąca liczba naszych klientów świadczy o dobrej jakości naszych usług, jak również o tym,
że potrafimy te usługi zareklamować i sprzedać. To samo robimy z usługami i produktami firm, które nam zaufały.

Drugi zarządzający nadzoruje pracę działu obsługi klienta. Nasi dociekliwi konsultanci potrafią zadawać dobre pytania, dzięki czemu wydobywają z naszych klientów wszystkie mocne strony ich firm i unikalne cechy oferowanych
przez nie produktów i usług, dzięki czemu nasz dział IT, monitorowany przez ostatniego z założycieli, może stworzyć nietuzinkowe i wyjątkowe reklamy, które przyciągają odbiorców. Potrafimy prowadzić fan page w sposób, który zapewnia nie tylko mnóstwo polubień, ale też mnóstwo klientów. Mnóstwo klientów – czytaj: więcej pieniędzy.

Stworzone przez nas strony internetowe nigdy nie powielają utartych schematów,
lecz zaciekawiają i przyciągają nowych nabywców. Ponieważ nieustannie badamy zmieniające się wciąż czynniki określające, na którym miejscu pośród wyników wyszukiwania znajdzie się dana witryna, potrafimy zawsze zapewnić stronom firm naszych klientów wysoką pozycję.

Mówiąc krótko, współpraca z DNS mnoży czas i pieniądze naszych zleceniodawców !!!