Kariera


Doradca Klienta e-Commerce

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:
  • Identyfikowanie potrzeb Klientów oraz przedstawianie optymalnych rozwiązań w zakresie e-Commerce
  • Udzielanie klientom informacji o firmie i ofercie
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami
  • Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami firmy
  • Wprowadzanie danych i dokumentów do systemu
  • Systematyczne raportowanie działań
Wymagania:
  • Identyfikowanie potrzeb Klientów oraz przedstawianie optymalnych rozwiązań w zakresie e-Commerce
  • Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji oraz negocjowanie umów handlowych
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych
  • Dobra znajomość obsługi komputera w tym obsługa MS Office
  • Budowanie bazy klientów
  • Samodzielność i konsekwencja w działaniu
  • Utrzymywanie kontaktów i relacji z bieżącymi Klientami i Partnerami oraz pozyskiwanie nowych
  • Wysoka kultura osobista
  • Mile widziany status studenta
  • Dobra organizacja własnego czasu pracy kreatywność, samodzielność
  • Doświadczenie w telesprzedaży będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 - 16.30
  • Atrakcyjne metody wynagrodzenia: podstawa + prowizja (premia nie ma limitu!)
  • Elastyczne formy zatrudnienia
  • Dużą samodzielność w pracy
  • Możliwość rozwoju
  • Szkolenia produktowe oraz ogólnorozwojowe
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
  • Pracę na cały etat z możliwością dopasowania do potrzeb pracownika
  • Współpracę z profesjonalistami w swojej branży

Zainteresowała Cię oferta?

Aplikuj

Skontaktuj się