Specjalista ds. Obsługi Klienta

Strona główna / Kariera / Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szczegółowe Informacje

Opis stanowiska
  • Kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami firmy
  • Posprzedażowa opieka nad aktualnymi klientami, budowanie długofalowych relacji
  • Budowanie pozytywnych relacji z nowymi i obecnymi Klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta
  • Przygotowywanie i negocjowanie warunków umów oraz aneksów
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie terminowej i kompleksowej obsługi Klienta
Wymagania
  • Doświadczenie w Obsłudze Klienta Biznesowego (B2B) oraz łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Umiejętność identyfikacji potrzeb Klienta oraz prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych
  • Wysoką etykę pracy i poczucie odpowiedzialności za obsługiwanych klientów
  • Zaangażowanie i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Proaktywne podejście do swoich obowiązków
  • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, rzetelność i dobra organizacja pracy
  • Gotowość do nauki i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Współpraca ze specjalistami
  • Karta Multisport
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranym zespole
Aplikuj