Specjalista ds. Obsługi Klienta
Szczegółowe Informacje
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami firmy
- Posprzedażowa opieka nad aktualnymi klientami, budowanie długofalowych relacji
- Budowanie pozytywnych relacji z nowymi i obecnymi Klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta
- Przygotowywanie i negocjowanie warunków umów oraz aneksów
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie terminowej i kompleksowej obsługi Klienta
Wymagania
- Doświadczenie w Obsłudze Klienta Biznesowego (B2B) oraz łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność identyfikacji potrzeb Klienta oraz prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych
- Wysoką etykę pracy i poczucie odpowiedzialności za obsługiwanych klientów
- Zaangażowanie i umiejętność pracy pod presją czasu
- Proaktywne podejście do swoich obowiązków
- Umiejętność pracy w zespole, dokładność, rzetelność i dobra organizacja pracy
- Gotowość do nauki i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Współpraca ze specjalistami
- Karta Multisport
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranym zespole
Aplikuj