Pozycjonowanie w AI
Wykorzystanie internetu w życiu codziennym przeszło rewolucyjne zmiany. Wyszukiwarka Google coraz częściej przestaje być jedynym, a nawet pierwszym wyborem internautów przy pozyskiwaniu wiedzy i podejmowaniu decyzji zakupowych.
Równie istotna jak budowanie widoczności w wyszukiwarce Google jest obecność w mediach społecznościowych. Obecność marki w mediach społecznościowych wykorzystujących platformy wideo jest kluczowe zwłaszcza dla firm kierujących swoją usługę do młodych klientów.
Rozwój Chatbotów AI począwszy od roku 2022 otworzył przed firmami nowe możliwości komunikacji z konsumentami. Narzędzia AI do pozyskiwania informacji wykorzystywane są przez osoby, którym zależy na szybkim uzyskaniu wiarygodnych informacji . Osoby te najczęściej są zniechęcone dużą ilością subiektywnych treści pozycjonujących obecnych w wyszukiwarce Google.
Pozycjonowanie w AI, czyli budowanie obecności marki w Chatbotach stało się kolejnym kanałem w reklamie internetowej. Narzędzia AI takie jak ChatGPT generują nawet 8-krotnie większy współczynnik konwersji or ruchu organicznego Google oraz 6-krotnie wyższy od reklam sponsorowanych Google Ads.
Zasady pozycjonowania w AI różnią się zależnie od modelu LLM, w którym chcemy być widoczni.
Pozycjonowanie w ChatGPT
ChatGPT jest najszybciej rosnącym modelem AI generując ponad 500 mln unikalnych użytkowników miesięcznie wobec 2 mld użytkowników wyszukiwarki Google.
Pozycjonowanie w ChatGPT to więcej niż publikacja tekstów i optymalizacja techniczna strony oferowane w ramach ofert SEO AI. ChatGPT wymaga od swoich źródeł wysokiej jakości oraz wiarygodności.
Firmy pragnące budować obecność w wynikach wyszukiwania ChatGPT muszą zadbać o budowę renomowanej pozycji swojej marki w obiektywnych serwisach internetowych. Pozycjonowanie w ChatGPT to budowa renomy marki i komunikacji z zadowolonymi klientami pozwalająca na pozyskiwanie wartościowych i wiarygodnych opinii.
Stara zasada marketingu “nie ważne jak o tobie piszą, ważne że piszą” nie sprawdza się w ChatGPT. dla OpenAI kluczowe jest to, jak o tobie piszą. Tylko przekazując wartościowe informacje za pomocą swojej strony internetowej i budując profesjonalny, pozytywny wizerunek w internecie możliwe jest zdobycie statusu źródła w ChatGPT.
Pozycjonowanie w Grok
Grok, nie jest narzędziem tak popularnym jak ChatGPT posiada jednak niepowtarzalną zaletę. Jest w sposób naturalny połączony z platformą X (Twitter) uzyskując dostęp do ogromnej bazy kontaktów biznesowych w czasie rzeczywistym. Pozycjonowanie w Grok to inwestycja w pozyskanie klientów biznesowych!
Jeśli twoim celem jest pozyskanie klientów biznesowych oraz kreowanie profesjonalnego wizerunku w sieci pozycjonowanie w Grok jest dokładnie tym czego potrzebujesz. Wykorzystaj niepowtarzalne możliwości jakie drzemią w platformie X oraz kanałach komunikacji biznesowej wyszukiwarki Google w celu budowy nowej bazy klientów.
Pozycjonowanie w Bing AI
Bing AI to więcej niż tylko przeglądarka Bing. Bing AI wykorzystuje model językowy OpenAI ten sam, który napędza do działania ChatGPT. Pozycjonowanie w ChatGPT nie oznacza jednak pozycjonowania w Bing AI.
Jeśli chcesz żeby twoja strona była widoczna w wynikach wyszukiwania Bing AI, przeglądarce Copilot oraz aplikacji Windows Copilot dostępnej dla każdego posiadacza Windows 11 zdecyduj się na SEO w Bing AI. Pozycjonując się w Bing AI otrzymujesz również dostęp do milionów użytkowników wyszukiwarki Bing oraz użytkowników przeglądarki internetowej Edge. Nie czekaj. Skorzystaj z możliwości jakie daje środowisko AI wspierane przez Microsoft.
Pozycjonowanie w Perplexity
Perplexity to ponad 20 milionów użytkowników miesięcznie wyszukujących wiarygodnych informacji opartych o źródła. Aby pojawić się w Perplexity nie wystarczy, że Twoja strona udziela rzetelnych informacji. Niezbędne jest potwierdzenie jej wiarygodności w innych źródłach. Pozycjonowanie w Perplexity oznacza dotarcie do klientów, którzy cenią sobie rzetelnego partnera!
Pozycjonowanie w AI, czy warto?
Najprostsza odpowiedź to tak, warto pozycjonować swoją firmę w narzędziach AI. Dzięki temu działaniu otrzymujesz dostęp do setek milionów użytkowników poszukujących rzetelnych informacji o produktach i usługach. Pojawiając się w odpowiedziach narzędzi takich jak ChatGPT lub Perplexity umieszczasz swoją firmę w kluczowym etapie lejka sprzedażowego znacznie zwiększając potencjał liczby uzyskanych konwersji.