szybki-kontakt

Pozycjonowanie w AI

  • Co czwarty internauta szuka informacji w narzędziach AI zamiast Google
  • ChatGPT generuje 500 mln unikalnych zapytań miesięcznie
  • Firmy pozycjonowane w AI odczuwają wzrost klientów nawet o 50%
  • 47% właścicieli firm odczuwa wzrost wiarygodności firmy dzięki obecności w ChatGPT

Obecność w narzędziach AI to sposób na dotarcie do Klientów poszukujących produktów i usług wysokiej jakości. Zmień widoczność organiczną na dotarcie do Klientów!

Napisz do nas :)

Chcesz, żeby więcej osób trafiało na Twoją stronę? Wiemy, jak to osiągnąć!





    Chronimy Twoją prywatność i dane.

    Poznaj AI SEO

    Czym jest pozycjonowanie w AI (GEO)?

    Generative Engine Optimization czyli Pozycjonowanie w AI jest odpowiedzią na potrzebę kontrolowania wizerunku firmy w narzędziach takich jak ChatGPT, Perplexity czy Grok.

    Dowiedz się więcej

    Dzięki pozycjonowaniu w AI (GEO) zyskujesz kontrolę nad tym, jak sztuczna inteligencja prezentuje Twoją firmę. Pozycjonowanie w AI jest innowacyjnym podejściem budowy wizerunku marki poprzez wysyłanie pozytywnych sygnałów o firmie i jej ofercie, które zdominują bazy wiedzy narzędzi AI.

    Wykorzystaj nową przestrzeń marketingową budując przewagę konkurencyjną jaką daje AI SEO twojej firmie i przejmij kontrolę nad decyzjami zakupowymi podejmowanymi przez użytkowników ChatBotów.

    Realne korzyści

    Pozycjonowanie w AI to konieczność

    Strony oraz Asystenci AI są najszybciej rosnącym segmentem rynku wyszukiwarek internetowych. Już 25% internautów wykorzystuje ChatGPT do wyszukiwania informacji i podejmowania decyzji zakupowych.

    Budowa widoczności i wizerunku marki w narzędziach AI nie jest planem na przyszłość. To niezbędny element strategii marketingowej w dniu dzisiejszym.

    Chcę pozycjonowanie

    Wzrost miesięcznej liczby użytkowników 2023 - 2025

    chat gpt

    31 mln 500 mln

    +1500%

    perplexity

    2 mln 22 mln

    +1000%

    google

    1,9 mld 2 mld

    +5%

    Chatboty AI udzielają odpowiedzi na podstawie wiedzy pozyskanej z tysięcy stron internetowych dokonując krytycznej analizy informacji. Dzięki temu odpowiedzi narzędzi AI postrzegane są przez użytkowników za bardziej wiarygodne i rzetelne niż wyniki dostarczane przez wyszukiwarkę Google. Nastawienie firmy Google na monetyzację wyników powoduje, że konsumenci coraz częściej podejmują decyzję zakupową na podstawie sugestii narzędzi takich jak ChatGPT lub Perplexity.

    Przeprowadzane badania wykazują, że użytkownicy ChatGPT odwiedzający strony internetowe znacznie częściej decydują się na dokonanie konwersji niż osoby odwiedzające firmę z Google. Rosnąca świadomość konsumentów przesuwa wagę z atrakcyjności reklamy na rzetelność firmy i potwierdzoną jakość jej usług.

    Poziom konwersji z odwiedzin na stronie:

    ChatGPT

    chatgpt

    15.9%

    Perplexity

    perplexity

    10.5%

    Gemini

    gemini

    3.0%

    Google PPC

    google ads

    2.24%

    Google organic

    google

    1.76%

    Źródło danych: Raport Ahrefs

    Nasza Strategia

    Jak działa SEO
    w AI?

    SEO w AI to złożona strategia oparta o dokładne planowanie i analizę potrzeb Klienta realizowana w 6 krokach.

    analiza klienta
    01

    Analiza oczekiwań klienta

    analiza strony
    02

    Analiza strony internetowej

    optymalizacja ai
    03

    Optymalizacja strony internetowej pod standardy AI

    Linkowanie
    04

    Działania off-page i buzz marketing

    Raportowanie
    05

    Raportowanie wyników

    strategia
    06

    Weryfikacja i optymalizacja strategii

    AI SEO DLA TWOJEJ FIRMY

    Chcesz być widoczny w Chatbotach?

    Skontaktuj się
    Inwestuj w jakość

    DNS Group AI SEO Agency

    W DNS Group rozumiemy potrzeby naszych Klientów tworząc innowacyjne rozwiązania wspomagające rozwój firm.

    Dowiedz się więcej

    Zespół SEO w DNS Group nieustannie doskonali się/podnosi swoje umiejętności w (zakresie) Generative Engine Optimization stając się specjalnie dla Was, nasi Klienci specjalistami od pozycjonowania w ChatGPT i AI SEO. Stawiamy na rozwój Naszego zespołu i rozwój naszych Klientów tworząc innowacyjne rozwiązania jako jedna z pierwszych Agencji AI SEO.

    Prowadzimy pozycjonowanie firm w AI w oparciu o sprawdzone techniki o potwierdzonej skuteczności. Skupiamy się na budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i jej szerokiej obecności zarówno w ChatGPT, Perplexity jak i AI Overviews, wynikach wyszukiwania AI od Google.

    Najpopularniejsze narzędzia AI

    Rynek narzędzi AI nie stoi w miejscu. Kolejne firmy opracowują nowe modele LLM mające wpływ na sposób, w który korzystamy z internetu. Większość z tych narzędzi ma na celu wspomaganie w pracy specjalistów z różnych obszarów. Są też te, które rzuciły wyzwanie wyszukiwarce Google.

    Pozycjonowanie
    w ChatGPT

    ChatGPT jest pionierem na rynku chatbotów AI. Dla wielu osób stał się on synonimem konwersacji z dowolnym modelem sztucznej inteligencji. Pozycjonowanie w ChatGPT daje możliwość dotarcia do ponad 500 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, to już 25% bazy użytkowników jakimi dysponuje wyszukiwarka Google!

    Pozycjonowanie w Grok

    Grok, nie jest narzędziem tak popularnym jak ChatGPT posiada jednak niepowtarzalną zaletę. Jest w sposób naturalny połączony z platformą X (Twitter) uzyskując dostęp do ogromnej bazy kontaktów biznesowych w czasie rzeczywistym. Pozycjonowanie w Grok to inwestycja w pozyskanie klientów biznesowych!

    Pozycjonowanie
    w Perplexity

    Perplexity AI to wyszukiwarka zyskująca popularność dzięki swojej rzetelności. Aby pojawić się w perplexity nie wystarczy, że Twoja strona udziela rzetelnych informacji. Niezbędne jest potwierdzenie jej wiarygodności w innych rzetelnych źródłach. Pozycjonowanie w Perplexity oznacza dotarcie do klientów, którzy cenią sobie rzetelnego partnera!

    Pozycjonowanie
    w Bing AI

    Czym jest Bing AI? Bing AI to Copilot, jedno z najszerzej dostępnych i najczęściej używanych Chatbotów. Zaletą Copilot jest jego uniwersalność. Oprócz bycia integralnym komponentem wyszukiwarki Bing Copilot jest zintegrowany z Windows, Microsoft Office oraz działa jako samodzielna strona internetowa!

    Pozycjonowanie
    w Claude

    Pozycjonowanie w Claude to sztuka i wyzwanie w jednym. Efekty warte są jednak wysiłku. Claude stawia na etyczność i bezpieczeństwo odpowiedzi przez co pozycjonowanie jest tak proste jak w pozostałych LLM ale przekłada się na niezwykły zysk wiarygodności firmy. Stań się liderem rankingów zaufania dzięki Claude!

    Pozycjonowanie
    w Gemini

    Pozycjonowanie w Gemini jest inwestycją w widoczność w ekosystemie aplikacji i wyszukiwarki Google. Gemini odpowiada za wyświetlanie wyników wyszukiwania na stronie i w aplikacji Gemini jak i generowanie szybkich odpowiedzi Asystenta AI (AI Overviews) w wynikach wyszukiwania. Inwestuj nowy wymiar widoczności w Google!

    FAQ - najczęściej zadawane pytania

    Pozycjonowanie w AI to działania mające na celu zapewnienie, że Twoja firma, produkty i usługi pojawiają się w odpowiedziach generowanych przez sztuczną inteligencję, taką jak ChatGPT, Gemini czy Copilot. W przeciwieństwie do tradycyjnego SEO, które skupia się na rankingu w wyszukiwarkach, pozycjonowanie w AI koncentruje się na byciu rekomendowanym i cytowanym przez chatboty. Działania te jednak wspierają również widoczność strony w tradycyjnych wyszukiwarkach jak Google i Bing.

    Twoja firma może stać się widoczna w najpopularniejszych narzędziach AI, takich jak ChatGPT, Gemini, AI Overview w Google, Microsoft Copilot, Claude i Perplexity. Widoczność ta może przyjąć kilka form: jako polecana firma lub ekspert bezpośrednio w treści odpowiedzi chatbota na zadane pytanie; w formie klikalnego linku prowadzącego bezpośrednio do Twojej strony, który jest źródłem dla wygenerowanej odpowiedzi lub w dedykowanym module AI Overviews, który pojawia się na samej górze wyników wyszukiwania Google, nawet nad płatnymi reklamami.

    Co miesiąc otrzymasz szczegółowy raport pokazujący wzrost Twojej widoczności w AI. Raport zawiera konkretne dane, które pokazują realny wpływ naszych działań, w tym: listę fraz, na które Twoja firma pojawia się w module AI Overviews w Google; ilość pytań, w odpowiedziach na które AI już pokazuje Twoją firmę oraz konkretne dane o ruchu na Twoją stronę pochodzącym z narzędzi AI takich jak ChatGPT, Perplexity, Gemini i Copilot.

    Nasze działania są zaprojektowane tak, aby aktywnie kształtować pozytywny wizerunek Twojej firmy w modelach językowych. Robimy to poprzez strategiczne publikowanie treści marketingowych o wysokiej jakości oraz umieszczanie wzmianek o Twojej firmie na portalach, które stanowią wiarygodne źródło wiedzy dla AI. W ten sposób wpływamy na to, jak AI "uczy się" o Twojej marce i minimalizujemy ryzyko prezentowania jej w niekorzystnym świetle.

    Inwestycja już teraz pozwala Ci wyprzedzić rynek i konkurencję, która jeszcze nie jest obecna w tym kanale. Dzięki temu docierasz do nowej grupy klientów – osób, które ze względu na wygodę coraz częściej zadają pytania bezpośrednio sztucznej inteligencji, pomijając tradycyjną wyszukiwarkę Google. Jest to obecnie największy potencjał na zdobycie ekspozycji w Google, wyprzedzający nawet płatne reklamy i klasyczną widoczność organiczną.

    Klienci, którzy wybrali tę usługę, decydują się również na:

    Blog

    Konkretne wskazówki i inspiracje, które od razu możesz wdrożyć w swoim biznesie.

    Pozycjonowanie w AI

    Wykorzystanie internetu w życiu codziennym przeszło rewolucyjne zmiany. Wyszukiwarka Google coraz częściej przestaje być jedynym, a nawet pierwszym wyborem internautów przy pozyskiwaniu wiedzy i podejmowaniu decyzji zakupowych. 

    Równie istotna jak budowanie widoczności w wyszukiwarce Google jest obecność w mediach społecznościowych. Obecność marki w mediach społecznościowych wykorzystujących platformy wideo jest kluczowe zwłaszcza dla firm kierujących swoją usługę do młodych klientów. 

    Rozwój Chatbotów AI począwszy od roku 2022 otworzył przed firmami nowe możliwości komunikacji z konsumentami. Narzędzia AI do pozyskiwania informacji wykorzystywane są przez osoby, którym zależy na szybkim uzyskaniu wiarygodnych informacji . Osoby te najczęściej są zniechęcone dużą ilością subiektywnych treści pozycjonujących obecnych w wyszukiwarce Google. 

    Pozycjonowanie w AI, czyli budowanie obecności marki w Chatbotach stało się kolejnym kanałem w reklamie internetowej. Narzędzia AI takie jak ChatGPT generują nawet 8-krotnie większy współczynnik konwersji or ruchu organicznego Google oraz 6-krotnie wyższy od reklam sponsorowanych Google Ads.

    Zasady pozycjonowania w AI różnią się zależnie od modelu LLM, w którym chcemy być widoczni.

    Pozycjonowanie w ChatGPT

    ChatGPT jest najszybciej rosnącym modelem AI generując ponad 500 mln unikalnych użytkowników miesięcznie wobec 2 mld użytkowników wyszukiwarki Google. 

    Pozycjonowanie w ChatGPT to więcej niż publikacja tekstów i optymalizacja techniczna strony oferowane w ramach ofert SEO AI. ChatGPT wymaga od swoich źródeł wysokiej jakości oraz wiarygodności. 

    Firmy pragnące budować obecność w wynikach wyszukiwania ChatGPT muszą zadbać o budowę renomowanej pozycji swojej marki w obiektywnych serwisach internetowych. Pozycjonowanie w ChatGPT to budowa renomy marki i komunikacji z zadowolonymi klientami pozwalająca na pozyskiwanie wartościowych i wiarygodnych opinii. 

    Stara zasada marketingu “nie ważne jak o tobie piszą, ważne że piszą” nie sprawdza się w ChatGPT. dla OpenAI kluczowe jest to, jak o tobie piszą. Tylko przekazując wartościowe informacje za pomocą swojej strony internetowej i budując profesjonalny, pozytywny wizerunek w internecie możliwe jest zdobycie statusu źródła w ChatGPT.

    Pozycjonowanie w Grok

    Grok, nie jest narzędziem tak popularnym jak ChatGPT posiada jednak niepowtarzalną zaletę. Jest w sposób naturalny połączony z platformą X (Twitter) uzyskując dostęp do ogromnej bazy kontaktów biznesowych w czasie rzeczywistym. Pozycjonowanie w Grok to inwestycja w pozyskanie klientów biznesowych!

    Jeśli twoim celem jest pozyskanie klientów biznesowych oraz kreowanie profesjonalnego wizerunku w sieci pozycjonowanie w Grok jest dokładnie tym czego potrzebujesz. Wykorzystaj niepowtarzalne możliwości jakie drzemią w platformie X oraz kanałach komunikacji biznesowej wyszukiwarki Google w celu budowy nowej bazy klientów.

    Pozycjonowanie w Bing AI

    Bing AI to więcej niż tylko przeglądarka Bing. Bing AI wykorzystuje model językowy OpenAI ten sam, który napędza do działania ChatGPT. Pozycjonowanie w ChatGPT nie oznacza jednak pozycjonowania w Bing AI. 

    Jeśli chcesz żeby twoja strona była widoczna w wynikach wyszukiwania Bing AI, przeglądarce Copilot oraz aplikacji Windows Copilot dostępnej dla każdego posiadacza Windows 11 zdecyduj się na SEO w Bing AI. Pozycjonując się w Bing AI otrzymujesz również dostęp do milionów użytkowników wyszukiwarki Bing oraz użytkowników przeglądarki internetowej Edge. Nie czekaj. Skorzystaj z możliwości jakie daje środowisko AI wspierane przez Microsoft. 

    Pozycjonowanie w Perplexity

    Perplexity to ponad 20 milionów użytkowników miesięcznie wyszukujących wiarygodnych informacji opartych o źródła.  Aby pojawić się w Perplexity nie wystarczy, że Twoja strona udziela rzetelnych informacji. Niezbędne jest potwierdzenie jej wiarygodności w innych źródłach. Pozycjonowanie w Perplexity oznacza dotarcie do klientów, którzy cenią sobie rzetelnego partnera! 

    Pozycjonowanie w AI, czy warto?

    Najprostsza odpowiedź to tak, warto pozycjonować swoją firmę w narzędziach AI. Dzięki temu działaniu otrzymujesz dostęp do setek milionów użytkowników poszukujących rzetelnych informacji o produktach i usługach. Pojawiając się w odpowiedziach narzędzi takich jak ChatGPT lub Perplexity umieszczasz swoją firmę w kluczowym etapie lejka sprzedażowego znacznie zwiększając potencjał liczby uzyskanych konwersji.