Fraza główna

Fraza główna, jest to słowo lub grupa słów kluczowych wybranych do pozycjonowania strony internetowej. Fraza główna jest zazwyczaj najistotniejszą z punktu widzenia pozycjonowanej strony frazą internetową. Charakteryzuje się ona największą ilością wyszukań spośród fraz kluczowych dla właściciela strony oraz stosunkowo dużą ogólnością.

Fraza główna składa się zazwyczaj z jednego do trzech wyrazów i pozwala na budowanie wokół niej fraz pomocniczych oraz fraz długiego ogona. Przykładową frazą główną może być słowo „Trener Personalny”. Dla takiej frazy głównej możliwe jest tworzenie fraz pomocniczych „tani trener personalny”, „skuteczny trener personalny” „trener personalny Warszawa”.

Ważne: W tym wypadku frazą główną nie będzie słowo „Trener”, gdyż może się ono również odnosić np. do „trener piłkarski” przez co pozycjonowanie na taką frazę wymuszałoby kompetencję ze stronami na rynku, który nie dotyczy strony klienta.

W przypadku stron o zerowej widoczności frazy główne zazwyczaj potrzebują najwięcej czasu oraz największych nakładów finansowych w celu osiągnięcia TOP 10 z tego powodu ważne jest prowadzenie pozycjonowania szerokiego na frazę główną oraz frazy pomocnicze.

    Zamów bezpłatną wycenę

    Nieprawidłowy email

    Nieprawidłowy numer telefonu




    Musisz wyrazić zgodę

    Chronimy Twoją prywatność i dane.