Google Panda

Google Panda jest to algorytm wyszukiwarki Google wprowadzony w lutym 2011 roku i działający globalnie. Zadaniem algorytmu Google Panda jest podniesienia jakości dostarczanych wyników wyszukiwania poprzez promowanie stron zawierających oryginalne treści wysokiej jakości, a ograniczanie w wynikach stron zawierających duplikację treści z innych stron lub teksty zbyt krótkie oraz posiadające cechy Black Hat SEO.

Ostatnia oficjalna aktualizacja algorytmu Google Panda miała miejsce w 2014 roku i miała za zadanie wypromować małe i średnie strony internetowe zawierające treści wysokiej jakości ale przegrywające z dużymi serwisami i portalami. W chwili obecnej część zadań algorytmu Google Panda przejęły inne algorytmy analizujące treść strony jak na przykład RankBrain oraz samo ucząca się sztuczna inteligencja. Środowisko SEO w dalszym ciągu w analizie jakości treści na stronach odnosi się do norm algorytmu Panda, jako podstawy pisania wartościowego Contentu na stronie.

    Zamów bezpłatną wycenę

    Nieprawidłowy email

    Nieprawidłowy numer telefonu




    Musisz wyrazić zgodę

    Chronimy Twoją prywatność i dane.