Lead

Jest pojęciem stosowanym w marketingu i sprzedaży. W kontekście marketingu internetowego Lead odnosi się do potencjalnego klienta odwiedzającego stronę internetową, który wykazuje zainteresowanie produktem lub usługą i pozostawił na stronie dane kontaktowe np. w celu uzyskania większej ilości informacji przed finalizacją skorzystania z oferty.

Firmy pozyskują dane kontaktowe do potencjalnych Leadów poprzez kampanie marketingowe nakierowane na interakcję z użytkownikiem i skłonienie go do wypełnienia formularza kontaktowego, ankiety lub bezpośredniego wysłania maila z zapytaniem.

Kampanie marketingu internetowego nastawione na generowanie Leadów mogą być prowadzone przy pomocy różnych kanałów dotarcia jak na przykład kampanie Google Ads, email marketing, newsletter, formularze rejestracji, kampanie SEO.

    Zamów bezpłatną wycenę

    Nieprawidłowy email

    Nieprawidłowy numer telefonu




    Musisz wyrazić zgodę

    Chronimy Twoją prywatność i dane.