Link building

Link building jest to element procesu pozycjonowania strony internetowej. Oznacza on grupę działań prowadzących do zwiększenia ilości linków prowadzących do strony oraz poprawy jakości zaplecza linkowego poprzez pozyskiwanie linków z źródeł zewnętrznych.

Dodawanie linków ze stron wysokiej jakości pozwala na szybsze osiągnięcie zamierzonego celu w stosunku do dodawania linków ze stron niskiej jakości oraz stron stworzonych jedynie w celu linkowania. Linki ze stron o wysokiej jakości oprócz wartości SEO mogą skierować na pozycjonowaną stronę ruch realnych użytkowników prowadząc do realizacji celu biznesowego klienta.

Link building każdorazowo dostosowywany jest do potrzeb domeny na podstawie analizy jej aktualnego zaplecza linkowego oraz jej wieku i historii zmian. Link building prowadzi się z mieszanych źródeł pozyskania linków, do których zazwyczaj należą:

  • Artykuły sponsorowane
  • Sygnatury na forach
  • Komentarze blogowe
  • Linki z zaplecza
  • Social Media
  • Katalogi stron
  • Linki z grafik

    Zamów bezpłatną wycenę

    Nieprawidłowy email

    Nieprawidłowy numer telefonu




    Musisz wyrazić zgodę

    Chronimy Twoją prywatność i dane.