On-site SEO (on-page SEO)

On-site SEO jest to określenie obejmujące ogół działań prowadzonych w obrębie strony internetowej w celu poprawy jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

W skład on-site (on-page) SEO wchodzą między innymi optymalizacja techniczna oraz wewnętrzny Content Marketing, czyli optymalizacja treści na stronie pod kątem intencji użytkowników wyrażanych przez wyszukiwania generowane w przeglądarkach internetowych.

Przeprowadzenie kompleksowych działań z zakresu on-site SEO jest wymagane dla skutecznego pozycjonowania się strony internetowej i stanowi podstawę do dalszych działań prowadzonych w ramach off-site SEO.

Działania on-site (on-page) SEO pozwalają na skrócenie czasu ładowania strony, skrócenie ścieżki dotarcia klienta do wartościowych informacji oraz budowę wartościowej i zachęcającej do interakcji zawartości.

Proces pozycjonowania w ramach on-site SEO wymaga zaangażowania największej liczby osób i zespołu składającego się z co najmniej czterech osób wykwalifikowanych w obrębie różnych specjalizacji:

  • Technical SEO Specialist – Odpowiada za optymalizację techniczną strony internetowej, odchudzenie jej kodu, zmniejszenie grafik oraz nadanie im prawidłowych nazw. Wyeliminowanie zbędnego JavaScriptu i wiele innych.
  • UX Specjalist – Odpowiada w zespole ca dostosowanie strony do standardów użytkowania poprzez przebudowę liczby podstron, spłaszczenie lub rozbudowanie drzewa podstron oraz aspekty wizualne.
  • Content Manager – Osoba odpowiadająca za analizę fraz kluczowych, przygotowanie Content Planów, a następnie zlecenie tekstów do napisania profesjonalnym Copywriterom.
  • Copywriter – Przygotowuje teksty na stronę klienta w pierwszej fazie optymalizacji zajmując się tekstami stron ofertowych, a następnie cyklicznie pisze teksty SEO publikowane w obrębie bloga lub działu aktualności.

    Zamów bezpłatną wycenę

    Nieprawidłowy email

    Nieprawidłowy numer telefonu




    Musisz wyrazić zgodę

    Chronimy Twoją prywatność i dane.