Content is King

Content is King jest to hasło powtarzane często na konferencjach branżowych oraz w publikacjach o SEO i marketingu internetowym. Hasło Content is King jest równoważne z polskim „Treści to podstawa”, odnosi się ono do przekonania podpartego dowodami w postaci zachowania stron internetowych w SERP oraz wypowiedziami pracowników Google, że kluczowym elementem rankingowym w Google w chwili obecnej są wysokiej jakości treści umieszczone na stronie internetowej. 

Renomowane agencje interaktywne na bazie własnych doświadczeń opierają się na zasadzie Content is King przy tworzeniu wysoce skutecznych strategii pozycjonowania dla swoich klientów. Działanie w myśl tej zasady jest metodą pozycjonowania generującą relatywnie wyższe koszty aniżeli stare metody pozycjonowania na słowa kluczowe, ale pozwala na pozyskanie klientów po szerokim wachlarzu fraz kluczowych długiego ogona i wygenerowaniu dla klienta leadów ze wszystkich możliwych zapytań.  

    Zamów bezpłatną wycenę

    Nieprawidłowy email

    Nieprawidłowy numer telefonu




    Musisz wyrazić zgodę

    Chronimy Twoją prywatność i dane.