Roksana DębowiakHead of Sales & Customer Success Jak zwiększyć sprzedaż i widoczność w internecie dzięki nowoczesnej stronie internetowej? Nie każda strona internetowa stworzona jest z myślą o sprzedaży produktów i usług swojego właściciela. Część z nich jest jedynie wizytówkami, które widnieją w internecie...
Norbert WyszyńskiCEO Dla kogo skierowana jest reklama produktowa? Reklama produktowa jest potężnym narzędziem pozwalającym na generowanie sprzedaży. Prowadząc sklep internetowy, niezależnie od etapu jego rozwoju trzeba wykorzystać pełen potencjał drzemiący w Google jako...
Karol MichałowskiHead of SEO Top 3 powody, dla których warto zainwestować w stworzenie strony internetowej Podstawową rolą każdej strony internetowej jest prezentacja informacji skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. W przypadku stron firmowych informacją taką jest prezentacja świadczonej przez firmę oferty....
Roksana DębowiakHead of Sales & Customer Success Wykorzystanie Kampani Performance Max do Generowania Leadów sprzedażowych Pozyskanie klienta w pierwszym kontakcie stanowi cel, do którego dąży każdy reklamodawca. Jednocześnie jednak ten typ pozyskania jest naturalny jedynie dla wąskiej grupy branż np....
Karol MichałowskiHead of SEO Jak stworzenie strony internetowej może wpłynąć na rozwój Twojej firmy Stańmy twarzą do klienta. Zaprezentujmy się z jak najlepszej strony. Te zasady nie dotyczą tylko otoczenia, z którym spotyka się klient przyjeżdżający do siedziby firmy....
Norbert WyszyńskiCEO Reklama elastyczna w Google – 4 powody dlaczego jest dla Ciebie Jeśli rozpoczynasz przygodę z reklamą płatną w wyszukiwarce Google ten artykuł jest właśnie dla Ciebie. Poznaj reklamy stworzone przez Google właśnie z myślą o Tobie,...
Karol MichałowskiHead of SEO Projektowanie stron e-commerce – 6 pułapek których należy unikać Branża e-commerce w podejściu do klienta bardziej przypomina zatrudnianie nowego pracownika w Korporacji niż rywalizację między Lidlem a Biedronką. Klient od strony e-commerce oczekuje benefitów,...
Norbert WyszyńskiCEO 4 zalety elastycznych reklam displayowych od Google Forma reklamy powinna być dobrana ściśle pod klienta, do którego reklamę tą kierujemy. Większość klientów w chwili obecnej korzysta z kanałów komunikacji oraz form rozrywki...
Roksana DębowiakHead of Sales & Customer Success Pięć podstawowych rodzajów content marketingu dla promowania Twojej strony Content marketing jest jednym z najistotniejszych elementów budowania świadomości marki, kształtowania jej wizerunku, ale także promowania i pozycjonowania strony internetowej. Bez elementów marketingu treści nie...