Blog


Karol Michałowski

18 kwietnia 2019

Czy link building umarł

Link building był nadużywany przez liczne taktyki black-hat seo jak farmy linków, systemy wymiany linków (SWL) czy linki ukryte i […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

5 kwietnia 2019

Google Sandbox – Piaskownica Google dla młodych stron istnieje?

Często w swojej pracy spotykam się ze stronami, które debiutują w internecie i jeszcze nie zostały przez wyszukiwarkę Google zaindeksowane […]

Czytaj dalej


Norbert Wyszyński

25 marca 2019

Google przeprasza za zamieszanie z rel=next/prev

Marzec 2019 pozostanie w pamięci webmasterów i specjalistów SEO na długo. Po aktualizacji głównego algorytmu wyszukiwania z 12 marca, o którym […]

Czytaj dalej


Norbert Wyszyński

15 marca 2019

Aktualizacja Głównego Algorytmu Wyszukiwania. Google złamało własną zasadę

12 Marca 2019 roku miała miejsce szeroka aktualizacja głównego algorytmu Google. Dla specjalistów SEO, na bieżąco śledzących zmiany w SERPach, informacja […]

Czytaj dalej


Bartłomiej Szczęśniak

7 marca 2019

Kiedy należy zmienić stronę internetową przy pozycjonowaniu?

W bezpośrednim kontakcie, na etapie działu handlowego, jak i pierwszej rozmowie przeprowadzanej przez dział SEO, często poruszaną przez klientów kwestią […]

Czytaj dalej


Bartłomiej Szczęśniak

20 lutego 2019

Poradnik UX od Google dla stron sprzedażowych

Jak udało się przeoczyć wielu specjalistom, 28 stycznia 2019 roku do sieci trafił kolejny poradnik UX od Google. Tym razem […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

1 lutego 2019

Ile trwa pozycjonowanie?

Jako ktoś, kto w branży SEO znajduje się od wielu lat najczęściej ze strony klientów słyszę pytanie „Jak długo zajmie […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

21 stycznia 2019

Techniczna optymalizacja nie wystarczy. Liczy się treść!

John Mueller (Google Webmaster Trends Analyst) przypomniał właścicielom stron, że większość dobrze zoptymalizowanych technicznie stron nie osiągnie wysokich pozycji bez […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

12 grudnia 2018

Ile kosztuje SEO?

Na nowoczesne SEO składa się wiele elementów indywidualnie dobieranych do każdego projektu, w związku z czym trudno jest w sposób […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

28 listopada 2018

Pozycjonowanie: Abonament, czy „Za efekt”

Dwoma, w chwili obecnej najpopularniejszymi, metodami rozliczeń w procesie pozycjonowania są opłata abonamentowa oraz rozliczenie za efekt. Obie te metody […]

Czytaj dalej