Blog


Bartłomiej Szczęśniak

5 grudnia 2019

7 powodów dla których WordPress jest tak popularny

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, zapewne słyszałeś o tym, że wiele stron internetowych jest zbudowanych na platformie WordPress. Jednak jak bardzo popularny […]

Czytaj dalej


Bartłomiej Szczęśniak

28 listopada 2019

CMS – czym jest?

CMS to skrót od Content Management System, czyli inaczej System Zarządzania Treścią. Jego celem jest pomaganie użytkownikom w tworzeniu, zarządzaniu, […]

Czytaj dalej


Roksana Dębowiak

14 listopada 2019

Jak założyć profil firmy na LinkedIn w 5 krokach

Jako platforma społecznościowa zaprojektowana specjalnie z myślą o biznesie, LinkedIn to świetne miejsce, które pozwoli Ci zdobyć klientów. Jeśli jeszcze […]

Czytaj dalej


Roksana Dębowiak

8 listopada 2019

Podstawy marketingu B2B na Linkedin – 4 przydatne porady

Czy wiedziałeś, że LinkedIn jest starszy od Facebooka? Daty ich założenia to odpowiednio 2002 i 2004 rok. Choć może ten […]

Czytaj dalej


Roksana Dębowiak

31 października 2019

Facebook: Grupa czy Strona. Wybieramy lepsze rozwiązanie dla biznesu

Social media marketing jest coraz popularniejszy wśród wszelkich rodzajów biznesów. Prowadzenie np. konta firmowego na Facebooku to świetny sposób na […]

Czytaj dalej


Roksana Dębowiak

23 października 2019

Instagram usuwa opcję Following, by chronić użytkowników

Instagram, obecnie jedna z najpopularniejszych platform social media, usunął zakładkę Following (po polsku obserwujesz oraz obserwowane odpowiednio w przypadku systemów […]

Czytaj dalej


Bartłomiej Szczęśniak

8 października 2019

Google Chrome będzie blokować strony zawierające Mixed Content

Google ogłosiło, że przeglądarka Chrome rozpocznie blokowanie stron internetowych zawierających mixed content począwszy od grudnia 2019 roku. Administratorzy i właściciele […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

24 września 2019

Aktualizacja Głównego Algorytmu Google nadchodzi

Na swoim oficjalnym koncie na portalu Twitter Google ogłosiło wprowadzenie w dniu dzisiejszym zmiany głównego algorytmu. Oficjalna nazwa to Aktualizacja […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

16 września 2019

Zgodność tematyczna nie jest czynnikiem rankingowym. Tylko wartościowe linki się liczą?

Algorytmy Google nie są w stanie (jeszcze) zweryfikować tematyczności treści, zamiast tego polegają na sygnałach, które według Google towarzyszą „zgodności […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

10 września 2019

Google wyłączyło starą wersję Google Search Console

Jeszcze wczoraj sprawdzałem w niej statystyki indeksowania a dzisiaj, po ponad dwóch latach od chwili przedstawienia światu nowej wersji Google […]

Czytaj dalej