Blog


Norbert Wyszyński

6 sierpnia 2019

Nowy algorytm Google ma badać przydatność i aktualność prezentowanych treści.

Google nie ustaje w wysiłkach, by przywiązać do siebie użytkowników, dostarczając wyniki idealnie odpowiadające poszukiwanym przez nich informacjom. Najnowsza zmiana […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

22 lipca 2019

Google ponownie aktualizuje algorytm. Nadciąga Maverick

Nachodzi mnie taka refleksja, że koledzy, którzy zdecydowali się wyjechać w tym roku na długie wakacje w Bieszczady po powrocie […]

Czytaj dalej


Bartłomiej Szczęśniak

8 lipca 2019

Aktualizacja daty publikacji nie sprawi, że strona osiągnie lepsze wyniki

Przekazywaną od lat z ust do ust techniką podbijania widoczności jest aktualizacja daty publikacji. Technika ta stosowana jest głównie przez […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

26 czerwca 2019

Internauci na wakacjach czyli letni ból głowy branży SEO

Dzisiaj uczniowie świętują pierwszy dzień wakacji, pracownicy i właściciele firm myślami kierują się ku letnim wyjazdom a na branżę SEO, […]

Czytaj dalej


Bartłomiej Szczęśniak

10 czerwca 2019

Firefox blokuje skrypty śledzące Google Analytics

Przedstawiciele Mozilli, firmy odpowiadającej za stworzenie i rozwój przeglądarki Firefox ogłosiła, że najnowsza odsłona ich flagowego produktu ma w ustawieniu […]

Czytaj dalej


Norbert Wyszyński

3 czerwca 2019

(03.06.2019) Aktualizacja Głównego Algorytmu Wyszukiwania Google.

Google potwierdziło aktualizację swojego głównego algorytmu. Do zmiany ma dojść w poniedziałek 3 czerwca. Zmiany w głównym algorytmie wyszukiwania, tak […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

23 maja 2019

Google nie indeksuje nowych treści.

Wygląda na to, że Google ma kolejną awarię. Powodzenia w szukaniu treści zgłoszonych w przeciągu ostatniej godziny. Jeśli próbujesz znaleźć […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

20 maja 2019

Konkursy SEO są bezużyteczne i powinny być ignorowane – Powiedział John Mueller

John Mueller wypowiedział się w środę na temat konkursów SEO ostrzegając, że są one stratą czasu i szkoda na nie […]

Czytaj dalej


Bartłomiej Szczęśniak

8 maja 2019

Jak przyspieszyć swoją stronę internetową?

Powolne strony frustrują konsumentów. Frustracja kosztuje. Aby zachwycić konsumentów, pokonać konkurentów i zadowolić Google, Twoja witryna będzie musiała załadować się w […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

29 kwietnia 2019

Pozycjonowanie lokalne. Czym jest lokalne SEO i jak się do niego zabrać?

Na przestrzeni lat internet przeszedł znaczącą ewolucję. W chwili obecnej nie tylko wielkie korporacje i sklepy internetowe zaznaczają swoją obecność […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

18 kwietnia 2019

Czy link building umarł

Link building był nadużywany przez liczne taktyki black-hat seo jak farmy linków, systemy wymiany linków (SWL) czy linki ukryte i […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

5 kwietnia 2019

Google Sandbox – Piaskownica Google dla młodych stron istnieje?

Często w swojej pracy spotykam się ze stronami, które debiutują w internecie i jeszcze nie zostały przez wyszukiwarkę Google zaindeksowane […]

Czytaj dalej


Norbert Wyszyński

25 marca 2019

Google przeprasza za zamieszanie z rel=next/prev

Marzec 2019 pozostanie w pamięci webmasterów i specjalistów SEO na długo. Po aktualizacji głównego algorytmu wyszukiwania z 12 marca, o którym […]

Czytaj dalej


Norbert Wyszyński

15 marca 2019

Aktualizacja Głównego Algorytmu Wyszukiwania. Google złamało własną zasadę

12 Marca 2019 roku miała miejsce szeroka aktualizacja głównego algorytmu Google. Dla specjalistów SEO, na bieżąco śledzących zmiany w SERPach, informacja […]

Czytaj dalej


Bartłomiej Szczęśniak

7 marca 2019

Kiedy należy zmienić stronę internetową przy pozycjonowaniu?

W bezpośrednim kontakcie, na etapie działu handlowego, jak i pierwszej rozmowie przeprowadzanej przez dział SEO, często poruszaną przez klientów kwestią […]

Czytaj dalej


Bartłomiej Szczęśniak

20 lutego 2019

Poradnik UX od Google dla stron sprzedażowych

Jak udało się przeoczyć wielu specjalistom, 28 stycznia 2019 roku do sieci trafił kolejny poradnik UX od Google. Tym razem […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

1 lutego 2019

Ile trwa pozycjonowanie?

Jako ktoś, kto w branży SEO znajduje się od wielu lat najczęściej ze strony klientów słyszę pytanie „Jak długo zajmie […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

21 stycznia 2019

Techniczna optymalizacja nie wystarczy. Liczy się treść!

John Mueller (Google Webmaster Trends Analyst) przypomniał właścicielom stron, że większość dobrze zoptymalizowanych technicznie stron nie osiągnie wysokich pozycji bez […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

12 grudnia 2018

Ile kosztuje SEO?

Na nowoczesne SEO składa się wiele elementów indywidualnie dobieranych do każdego projektu, w związku z czym trudno jest w sposób […]

Czytaj dalej


Karol Michałowski

28 listopada 2018

Pozycjonowanie: Abonament, czy „Za efekt”

Dwoma, w chwili obecnej najpopularniejszymi, metodami rozliczeń w procesie pozycjonowania są opłata abonamentowa oraz rozliczenie za efekt. Obie te metody […]

Czytaj dalej