Norbert WyszyńskiCEO Jak stworzyć stronę internetową dla firmy? Stworzenie strony internetowej dla firmy może się okazać trudniejsze niż mogłoby się wydawać. Strony internetowe nie są sobie równe, a przy tworzeniu należy przestrzegać zasad,...
Karol MichałowskiHead of SEO Dlaczego prowadzenie działań SEO jest ważne? Przyjęło się, że działania SEO mają na celu budowę ruchu organicznego na stronie. Firmy, które zainteresowane są promowaniem poprzez kampanie Google Ads ignorują więc SEO...
Norbert WyszyńskiCEO Co wchodzi w skład audytu UX sklepu internetowego? 79% Polskich Internautów dokonuje zakupów w sklepach online. W przeciągu zaledwie kilku lat forma ta stała się najszybciej rozwijającą się gałęzią internetu i marketingu. Zaledwie...
Norbert WyszyńskiCEO Dlaczego trzeba wyznaczać cele przy planowaniu kampanii reklam displayowych? Prawidłowe skonfigurowanie celów dla Kampanii Google Ads pozwala na zwiększenie liczby klientów przy optymalizacji kosztów reklamy. Google Ads jest potężnym narzędziem reklamowym, ale jego pełne...
Karol MichałowskiHead of SEO Jak szybko poprawić pozycjonowanie swojej strony w Google? Pozycjonowanie strony internetowej nie zawsze musi trwać długo. Jest wiele elementów technicznych oraz merytorycznych, których poprawa pozwala na szybkie podniesienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania....
Karol MichałowskiHead of SEO Jak długo trwa pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google? Czas jaki zajmuje pozycjonowanie strony internetowej często stanowi kryształową kulę, w której majaczą niewyraźne kształty, które wymagają interpretacji. Nigdy nie są precyzyjne i wpływa na...
Karol MichałowskiHead of SEO Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej i od czego zależy koszt? Na koszt pozycjonowania strony wpływa wiele czynników takich jak jej wiek, branża w jakiej działa lub strony konkurencyjne. Ceny pozycjonowania ustalane są w oparciu o...
Norbert WyszyńskiCEO Kampania Performance Max – Co to jest i jak działa? Performance Max co to? Google Performance Max to nowy typ kampanii opracowany przez Google, który pomaga reklamodawcom uzyskać dostęp do nowych zasobów reklamowych, formatów i...
Roksana DębowiakHead of Sales & Customer Success Trendy w Social Media marketingu na rok 2025 Social media marketing jest dynamicznym obszarem, który stale ewoluuje i dostosowuje się do zmieniających się trendów. Rok 2025 przynosi za sobą wiele możliwości dla marketerów,...