25 lutego 2022 Autor: Norbert Wyszyński Czas czytania: 6 min.
W tym artykule poruszamy:
Skuteczny email marketing to nie tylko dobra strategia, ale także i sprawdzone narzędzia. W tym artykule poznasz dlatego 5 polecanych programów, które pomogą Ci w realizacji działań z tego zakresu.
Zacznijmy od najlepszego narzędzia w omawianej kategorii. FreshMail to firma, która ma ponad 10 lat doświadczenia na rynku. Stworzona przez nią platforma to nie tylko program do mailingu – pozwala ona także zarządzać wysyłkami SMS, jak i przeprowadzać webinary.
Zalety/funkcje:
Koszty:
Mailchimp to sprawdzony system mailingowy, który zapewnia najważniejsze funkcje, nie będąc przy tym niepotrzebnie skomplikowanym. Bardzo dobry wybór dla przedsiębiorców, którzy chcą postawić pierwsze kroki w email marketingu.
Zalety/funkcje:
Koszty:
MailerLite to kolejna platforma, która zapewnia nie tylko system mailingowy, ale także i narzędzia do tworzenia ankiet, pop-up’ów oraz stron landingowych.
Zalety/funkcje:
Koszty:
Omawiana platforma mailingowa wyróżnia się tym, że pozwala tworzyć i projektować spersonalizowane wiadomości mailowe. Taka funkcja na pewno przyda się w przypadku wielu kampanii. Oprócz tego Aweber dostarcza narzędzi związanych z tworzeniem powiadomień push oraz landingów.
Zalety/funkcje:
Koszty:
GetResponse pozwala nie tylko tworzyć kampanie mailingowe, ale także i automatyzować działania marketingowe oraz przygotowywać strony internetowe. Dzięki tej platformie będziesz także w stanie skutecznie analizować realizowane cele.
Zalety/funkcje:
Koszty:
Omówione tutaj programy na pewno sprawdzą się w przypadku wielu użytkowników. Zapoznaj się z ich ofertą bliżej i zdecyduj, który będzie najlepszy dla Ciebie.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Norbert Wyszyński
Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.
Autor artykułu: Norbert Wyszyński
Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację