Widoczność

Widoczność domeny internetowej jest to pojęcie odnoszące się najczęściej do liczby fraz kluczowych, na które dana domena była widoczna w SERP w określonym czasie.

Do 2018 roku widoczność witryny internetowej wyrażała wartość wszystkich fraz kluczowych kiedykolwiek wpisanych przez użytkowników wyszukiwarki na jakie dana domena może potencjalnie być widoczna w SERP po ich wpisaniu przez użytkownika. Począwszy od 2018 roku Google w narzędziu Google Search Console prezentuje jedynie widoczność dla zapytań, które zostały w danym czasu realnie zadane przez użytkowników wyszukiwarki. Oznacza to, że jeśli domena internetowa jest w sposób nieprzerwany widoczna na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania na niszowe słowo kluczowe i słowo to w konkretnym miesiącu nie zostanie przez nikogo wpisane raport widoczności Google pokaże, że strona straciła na tą frazę widoczność.

Wraz ze zmianą dotyczącą prezentacji widoczności na frazy, dla których nie zostały wygenerowane zapytania Google zaprzestało podawania w ogólnej liczbie odwiedzin na stronie (Kliknięć) odwiedzin wygenerowanych przez użytkowników w trybie Incognito, co spowodowało zdecydowany spadek widoczności raportowanej przez narzędzia analityczne właścicielom stron o tematyce portnograficznej.

    Zamów bezpłatną wycenę

    Nieprawidłowy email

    Nieprawidłowy numer telefonu




    Musisz wyrazić zgodę

    Chronimy Twoją prywatność i dane.