szybki-kontakt
Jak dodać zdjęcia do Google Moja Firma

Jak dodać zdjęcia do Google Moja Firma

Norbert Wyszyński

Mam nadzieję, że spodoba Ci się czytanie tego wpisu na blogu. Jeśli chcesz, abyśmy zajęli się marketingiem za Ciebie kliknij tutaj.

18 sierpnia 2021 Czas czytania: 8 min.

Google Moja Firma to świetne narzędzie, które pozwala zdobywać klientów w Internecie. Aby wyciągnąć z takiego profilu jak najwięcej, warto jest go wzbogacić o odpowiednie zdjęcia. W tym artykule dowiesz się, jak to zrobić.

Grafiki do Google Moja Firma – o czym warto pamiętać?

Zdjęcia dodawane do wizytówki muszą spełniać konkretne wymagania. Oto kilka z nich:

  • Zgodność z polityką treści Google (przykładowo niedozwolone jest używanie zdjęć licencjonowanych).
  • Format JPG lub PNG.
  • Rozmiar od 10 KB do 5 MB.
  • Minimalna rozdzielczość 250 x 250 pikseli, zalecana to 720 x 720 pikseli.

Pamiętaj też, że dodane zdjęcia będą widoczne w Google pod warunkiem, że pomyślnie przejdziesz proces weryfikacji firmy.

Jak dodać zdjęcia na Google Moja Firma?

Dodawanie zdjęć do wizytówki odbywa się w kilku prostych krokach:

1. Zaloguj się na konto Google Moja Firma (jeśli Twoja firma ma wiele lokalizacji, wejdź na konkretny profil, który chcesz edytować).

2. W menu nawigacyjnym po lewej stronie wybierz Zdjęcia.

3. Ukaże Ci się menu, w którym możesz dobrać zdjęcia do poszczególnych kategorii. W prawym górnym rogu kliknij ikonkę plusa.

4. Wybierz zdjęcia z komputera.

Jeśli chciałbyś dodać konkretny typ zdjęć jak Logo czy Widok główny, możesz to zrobić także w tym menu. Pamiętaj jednak, że przed opublikowaniem logo należy uzupełnić w wizytówce podstawowe informacje o firmie jak nazwa, numer telefonu, lokalizacja z adresem, godziny otwarcia czy kategorie. W przeciwnym razie zdjęcie może się nie wyświetlać.

Galeria grafik w Google Moja Firma – jakie zdjęcia warto dodać?

Zdjęcia firmowe mogą bardzo poprawić to, jak Twój profil będzie prezentować się w Google. Warto dlatego zamieścić ich różne rodzaje. Oto kilka z nich:

  • Zdjęcia z zewnątrz

Pomagają rozpoznać siedzibę firmy, dzięki czemu łatwiej jest trafić do lokalizacji Twojego przedsiębiorstwa. Najlepiej dodać kilka takich fotografii z różnych stron budynku, a zwłaszcza od tych, z których możliwy jest dojazd.

  • Zdjęcia wnętrz

Postaraj się uchwycić atmosferę wnętrza budynku firmy, aby potencjalni klienci wiedzieli, jak wszystko prezentuje się od środka.

  • Zdjęcia produktów

Przedstaw najpopularniejsze i najważniejsze produkty z Twojej oferty.

  • Zdjęcia zespołu

Pokaż ludzką twarz Twojej firmy – dzięki temu klienci mogą zobaczyć, z jakimi osobami będą mieć do czynienia. Nie muszą to być fotografie całego zespołu. Zdjęcia w mniej oficjalnych sytuacjach pomagają zaprezentować biznes nieco „od kuchni”.

Zdjęcia w Google Moja Firma – podsumowanie

Według Google firmy zamieszczające w wizytówkach zdjęcia generują więcej odwiedzin na swoich stronach internetowych. Dodanie takich fotografii nie jest trudne, a jak widać, potrafi zdziałać wiele dobrego. Nie zapominaj zatem o tym elemencie.

Udostępnij artykuł:

Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.

Norbert Wyszyński

Autor artykułu:

Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.

Norbert Wyszyński

Autor artykułu:

Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.

Każda dobra współpraca zaczyna się od rozmowy 🙂

Napisz do nas i zacznijmy działać!

    Wolisz szybki kontakt?

    Możesz też do nas zadzwonić:

    📞 tel. 22 104 93 33