18 sierpnia 2021 Autor: Norbert Wyszyński Czas czytania: 4 min.
W tym artykule poruszamy:
Google Moja Firma to świetne narzędzie, które pozwala zdobywać klientów w Internecie. Aby wyciągnąć z takiego profilu jak najwięcej, warto jest go wzbogacić o odpowiednie zdjęcia. W tym artykule dowiesz się, jak to zrobić.
Zdjęcia dodawane do wizytówki muszą spełniać konkretne wymagania. Oto kilka z nich:
Pamiętaj też, że dodane zdjęcia będą widoczne w Google pod warunkiem, że pomyślnie przejdziesz proces weryfikacji firmy.
Dodawanie zdjęć do wizytówki odbywa się w kilku prostych krokach:
1. Zaloguj się na konto Google Moja Firma (jeśli Twoja firma ma wiele lokalizacji, wejdź na konkretny profil, który chcesz edytować).
2. W menu nawigacyjnym po lewej stronie wybierz Zdjęcia.
3. Ukaże Ci się menu, w którym możesz dobrać zdjęcia do poszczególnych kategorii. W prawym górnym rogu kliknij ikonkę plusa.
4. Wybierz zdjęcia z komputera.
Jeśli chciałbyś dodać konkretny typ zdjęć jak Logo czy Widok główny, możesz to zrobić także w tym menu. Pamiętaj jednak, że przed opublikowaniem logo należy uzupełnić w wizytówce podstawowe informacje o firmie jak nazwa, numer telefonu, lokalizacja z adresem, godziny otwarcia czy kategorie. W przeciwnym razie zdjęcie może się nie wyświetlać.
Zdjęcia firmowe mogą bardzo poprawić to, jak Twój profil będzie prezentować się w Google. Warto dlatego zamieścić ich różne rodzaje. Oto kilka z nich:
Pomagają rozpoznać siedzibę firmy, dzięki czemu łatwiej jest trafić do lokalizacji Twojego przedsiębiorstwa. Najlepiej dodać kilka takich fotografii z różnych stron budynku, a zwłaszcza od tych, z których możliwy jest dojazd.
Postaraj się uchwycić atmosferę wnętrza budynku firmy, aby potencjalni klienci wiedzieli, jak wszystko prezentuje się od środka.
Przedstaw najpopularniejsze i najważniejsze produkty z Twojej oferty.
Pokaż ludzką twarz Twojej firmy – dzięki temu klienci mogą zobaczyć, z jakimi osobami będą mieć do czynienia. Nie muszą to być fotografie całego zespołu. Zdjęcia w mniej oficjalnych sytuacjach pomagają zaprezentować biznes nieco „od kuchni”.
Według Google firmy zamieszczające w wizytówkach zdjęcia generują więcej odwiedzin na swoich stronach internetowych. Dodanie takich fotografii nie jest trudne, a jak widać, potrafi zdziałać wiele dobrego. Nie zapominaj zatem o tym elemencie.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Norbert Wyszyński
Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.
Autor artykułu: Norbert Wyszyński
Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację