Jaki program do mailingu wybrać TOP 5 narzędzi do email marketingu

Jaki program do mailingu wybrać TOP 5 narzędzi do email marketingu

25 lutego 2022 Autor: Norbert Wyszyński Czas czytania: 6 min.

Skuteczny email marketing to nie tylko dobra strategia, ale także i sprawdzone narzędzia. W tym artykule poznasz dlatego 5 polecanych programów, które pomogą Ci w realizacji działań z tego zakresu.

1. FreshMail

Zacznijmy od najlepszego narzędzia w omawianej kategorii. FreshMail to firma, która ma ponad 10 lat doświadczenia na rynku. Stworzona przez nią platforma to nie tylko program do mailingu – pozwala ona także zarządzać wysyłkami SMS, jak i przeprowadzać webinary.

Zalety/funkcje:

  • Integracja z popularnymi platformami jak WordPress
  • Integracja z Google Analytics
  • Intuicyjny interfejs (pełne wsparcie języka polskiego)

Koszty:

  • 4 pakiety – Starter, Standard, Pro, Enterprise
  • Koszty od 50 do 369 złotych miesięcznie (baza 1 000 odbiorców), od 1 670 do 2 099 złotych miesięcznie (baza 100 000 odbiorców) lub powyżej 2 599 złotych miesięcznie
  • Dostępny darmowy okres próbny (14 dni)

2. Mailchimp

Mailchimp to sprawdzony system mailingowy, który zapewnia najważniejsze funkcje, nie będąc przy tym niepotrzebnie skomplikowanym. Bardzo dobry wybór dla przedsiębiorców, którzy chcą postawić pierwsze kroki w email marketingu.

Zalety/funkcje:

  • Integracja z mnóstwem innych programów
  • Przejrzyste raporty
  • Łatwe w tworzeniu i edytowaniu kampanie

Koszty:

  • 3 pakiety – Essentials, Standard, Premium
  • Koszty od 11 do 299 $ na miesiąc (baza 500 odbiorców), od 299 do 700 $ na miesiąc (baza 50 000 odbiorców), do 1 300 $ na miesiąc (baza do 200 000 odbiorców)
  • Dostępna w pełni darmowa wersja z wieloma funkcjami

3. MailerLite

MailerLite to kolejna platforma, która zapewnia nie tylko system mailingowy, ale także i narzędzia do tworzenia ankiet, pop-up’ów oraz stron landingowych.

Zalety/funkcje:

  • Email builder typu drag & drop
  • Rozbudowany edytor tekstu i wbudowany program do edycji zdjęć
  • Łatwe przeprowadzanie testów na różnych wariacjach maili

Koszty:

  • Płynny plan cenowy (ponad 30 przedziałów) zależny od bazy subskrybentów
  • Średni koszt miesięczny 75 $ (baza do 15 000 odbiorców), średni koszt miesięczny 390 $ (baza do 110 000 odbiorców), średni koszt miesięczny 1 915 $ (baza do 600 000 odbiorców)
  • Dostępna darmowa wersja (baza do 1 000 odbiorców, maksymalnie 12 000 maili na miesiąc)

4. Aweber

Omawiana platforma mailingowa wyróżnia się tym, że pozwala tworzyć i projektować spersonalizowane wiadomości mailowe. Taka funkcja na pewno przyda się w przypadku wielu kampanii. Oprócz tego Aweber dostarcza narzędzi związanych z tworzeniem powiadomień push oraz landingów.

Zalety/funkcje:

  • Integracja z licznymi narzędziami
  • Duża biblioteka darmowych szablonów
  • Aplikacja mobilna
  • Raporty z realizowanych działań

Koszty:

  • 19,99 $ miesięcznie (baza do 500 odbiorców), 29,99 $ miesięcznie (baza do 2 500 odbiorców), 49,99 $ miesięcznie (baza do 5 000 odbiorców), 69,99 $ miesięcznie (baza do 10 000 odbiorców), 149,99 $ miesięcznie (baza do 25 000 odbiorców)
  • Dostępna darmowa wersja (baza do 500 odbiorców)

5. GetResponse

GetResponse pozwala nie tylko tworzyć kampanie mailingowe, ale także i automatyzować działania marketingowe oraz przygotowywać strony internetowe. Dzięki tej platformie będziesz także w stanie skutecznie analizować realizowane cele.

Zalety/funkcje:

  • Pakiet branżowych webinarów
  • Edytor wiadomości e-mail typu drag & drop
  • Funkcja wysyłania maili w czasie, który sprzyja najlepszej konwersji

Koszty:

  • 3 pakiety – Basic, Plus, Professional
  • Koszty od 41 do 310,78 złotych miesięcznie (baza do 1 000 odbiorców), od 1 394 złotych do 1 803,18 złotych miesięcznie (baza do 100 000 odbiorców)
  • Dostępna darmowa wersja (baza do 500 odbiorców)

Programy do mailingu – podsumowanie

Omówione tutaj programy na pewno sprawdzą się w przypadku wielu użytkowników. Zapoznaj się z ich ofertą bliżej i zdecyduj, który będzie najlepszy dla Ciebie.

Udostępnij artykuł:

Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.

Norbert Wyszyński

Autor artykułu:

Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.

Norbert Wyszyński

Autor artykułu:

Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.

Zapisz się do newslettera!