Fraza pomocnicza

Fraza pomocnicza w procesie pozycjonowania jest to fraza kluczowa składająca się zazwyczaj z więcej aniżeli dwóch słów stosowana przy pozycjonowaniu szerokim dla pozyskania dla strony wartościowego ruchu budującego konwersję.

Fraza pomocnicza budowana jest w oparciu o frazę główną zawierając ją w całości lub częściowo w formie prostej lub odmienionej. Dla przykładowej frazy głównej „Trener personalny” frazami pomocniczymi będą: „tani trener personalny”, „skuteczny trener personalny” „trener personalny Warszawa” jak również „trening personalny”, „trener osobisty”, „trener osobisty Warszawa”. Przy czym w przypadku frazy „trener osobisty” należy dokonać w pierwszej kolejności ewaluacji czy nie jest ona wartościową frazą główną do prowadzenia pozycjonowania dla samodzielnej podstrony.

Fraza pomocnicza, a fraza długiego ogona. Frazy pomocnicze zależnie od przyjętej definicji zazwyczaj pokrywają się z listą fraz długiego ogona wybranych do pozycjonowania danej strony internetowej. Nazwy fraza pomocnicza oraz fraza długiego ogona stosowane są często zamiennie przy czym odnoszą się one do odmiennych sytuacji. Frazą pomocniczą jest fraza wybrana do pozycjonowania danej strony internetowej przez pozycjonera podczas gdy frazą długiego ogona może być każda fraza pasująca tematycznie dla danej strony internetowej, nawet jeśli nie została wybrana do pozycjonowania.

    Zamów bezpłatną wycenę

    Nieprawidłowy email

    Nieprawidłowy numer telefonu




    Musisz wyrazić zgodę

    Chronimy Twoją prywatność i dane.