23 stycznia 2023 Autor: Norbert Wyszyński Czas czytania: 3 min.
W tym artykule poruszamy:
Jak wygląda tworzenie sklepów internetowych na WordPress? W tym artykule poznasz najważniejsze kroki. Skupimy się przy tym na rozszerzeniu WooCommerce.
WooCommerce to popularna wtyczka e-commerce dla WordPressa, która pozwala użytkownikom łatwo skonfigurować sklep internetowy. Zawiera ona wszystkie niezbędne funkcje potrzebne do sprzedaży produktów fizycznych i cyfrowych, przetwarzania płatności, śledzenia stanów magazynowych, obsługi opcji wysyłki oraz obliczania podatków.
WooCommerce jest łatwy w użyciu, co czyni go popularnym wyborem wśród małych firm.
Aby stworzyć sklep internetowy WooCommerce, wykonaj następujące kroki:
Pierwszym krokiem jest oczywiście wybór dostawcy usług hostingowych. Nabądź serwer, który swoim typem i rozmiarem będzie dostosowany do rozmiarów Twojego sklepu (hosting VPS zwykle świetnie sprawdza się w przypadku małych, jak i średnich sklepów).
WooCommerce to wtyczka do WordPressa, dlatego na początku musisz skonfigurować sam CMS. WordPress zwykle jest dostępny domyślnie na wielu serwerach, dlatego jego instalacja często odbywa się jednym kliknięciem.
Ewentualnie oprogramowanie WordPress możesz pobrać z oficjalnej strony.
Aby zainstalować rozszerzenie WordPress WooCommerce, wykonaj następujące kroki:
Gdy dokonasz aktywacji wtyczki, możesz przejść do kreatora wstępnej konfiguracji. Jeśli chcesz dokładnie prześledzić wszystkie etapy dostosowywania rozszerzenia, wybierz „Kontynuuj przy pomocy klasycznego kreatora instalacji”.
W następnych krokach będziesz mógł uzupełnić podstawowe informacje na temat swojego sklepu internetowego WordPress, wybrać opcje płatności, wysyłki i więcej.
Domyślny motyw dla WooCommerce to Storefront. Wbudowany jest w niego poradnik, który przeprowadzi Cię przez najważniejsze sekcje personalizacji motywu, a także pozwoli dodać przykładowe produkty demo.
Jak więc widać, założenie sklepu internetowego WordPress nie jest takie trudne. Jeśli potrzebujesz pomocy w tym zakresie, skontaktuj się z nami.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Norbert Wyszyński
Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.
Autor artykułu: Norbert Wyszyński
Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.
Zobacz też:
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację