28 listopada 2022 Autor: Roksana Dębowiak Czas czytania: 3 min.
W tym artykule poruszamy:
Czy chciałbyś dotrzeć do jak największej ilości potencjalnych klientów różnymi metodami? W tym artykule omówimy sobie 3 świetne sposoby na promowanie produktu.
Facebook to platforma, na której można skutecznie promować produkty praktycznie ze wszystkich branż. Do dyspozycji masz wiele metod:
Instagram to bardzo dobry wybór, gdy w grę wchodzi promowanie produktu „wizualnego” jak ubranie, mebel, kosmetyk itp. Jest tak, gdyż omawiana platforma kładzie szczególny nacisk na atrakcyjne zdjęcia oraz krótkie (maksymalnie 60 sekund) materiały video.
Podobnie jak w przypadku Facebooka, tutaj także warto angażować swoją społeczność za pomocą różnego rodzaju contentu i aktywności. Firmy również i tutaj mogą korzystać z targetowanych reklam, aby docierać do dokładnie takich użytkowników, jakich chcą.
Google Ads (dawniejsza nazwa to Google AdWords) to rozbudowana sieć reklamowa Google, która pozwala tworzyć, jak i udostępniać reklamy w różnych miejscach w Internecie. Fundamentem platformy są reklamy PPC (pay per click) – firmy ponoszą koszty wtedy, gdy użytkownicy klikną daną reklamę.
Same reklamy mogą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania Google, jak i w Sieci reklamowej Google, czyli bazy milionów stron, filmów, aplikacji, które mogą ukazywać je w postaci tekstowo-graficznej lub video.
Z myślą o promowaniu samych produktów można z kolei organizować specjalne kampanie produktowe. Działają one na podobnych zasadach, co domyślne reklamy, jednak pozwalają one zawrzeć znacznie więcej szczegółów na temat oferty.
Tego typu reklamy można także dokładnie skonfigurować, aby docierały do odpowiednich osób. Dostępne opcje pozwalają dostosować takie kwestie jak lokalizacja geograficzna, rodzaje urządzeń oraz sieci (np. same wyniki wyszukiwania Google, YouTube, Sieć reklamowa Google).
Istnieje wiele skutecznych sposobów na promowanie produktu w Internecie. Skorzystaj z tych omówionych tutaj narzędzi i platform, a na pewno uda Ci się dotrzeć do docelowych klientów.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Roksana Dębowiak
Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Head of Sales & Customer Success, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.
Autor artykułu: Roksana Dębowiak
Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Head of Sales & Customer Success, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację