10 czerwca 2022 Autor: Roksana Dębowiak Czas czytania: 3 min.
W tym artykule poruszamy:
Promowanie strony na Facebooku to dość wymagające zadanie, które potrafi jednak przynieść sporo korzyści. W tym artykule dowiesz się zatem, jak do niego podejść, aby uzyskać efekty.
Warto już na samym początku zaznaczyć, że promowanie firmy na Facebooku będzie zwykle wiązać się z wydatkami na reklamę. Jest tak, gdyż nawet w przypadku bardzo dobrych treści, trudno jest uzyskać zadowalający organiczny zasięg. Wyzwanie jest jeszcze większe, jeśli jesteś małym biznesem.
Przemyśl dlatego, jak wykorzystać budżet, aby móc regularnie korzystać z reklam.
Facebook to zatłoczona platforma, dlatego jeśli chcesz się na niej przebić, musisz regularnie publikować ciekawy content. Raz dziennie oczywiście nie wystarczy, jednak około 5 postów na 24 godziny to dobry start.
Promowanie się na Facebooku w ten sposób nie jest szczególnie trudne, jako że istnieje sporo narzędzi, które pozwalają zaplanować z wyprzedzeniem publikację postów. Wystarczy, że przygotujesz je zawczasu i w przemyślany sposób zaplanujesz harmonogram publikacji.
W przypadku tego, jak promować stronę na Facebooku, wiele uwagi poświęca się wspomnianym reklamom, czy publikacji wartościowych treści. Dobrym sposobem jest jednak po prostu bycie aktywnym „użytkownikiem” platformy.
Oczywiście profil firmowy to nie miejsce do angażowania się w swoje prywatne hobby. Możesz jednak wiele zdziałać, jeśli będziesz aktywny na powiązanych tematycznie grupach, stronach itp. Komentuj, wdawaj się w rozmowy, udostępniaj przydatne treści i zostawiaj lajki.
Przykładowo profil sklepu zajmującego się sprzętem elektronicznym może udzielać się w grupach i na stronach dotyczących nowinek technicznych, napraw itp. Nie tworzysz w ten sposób konkurencji, a raczej w naturalny sposób budujesz swoją reputację.
Twoje działania marketingowe muszą uwzględniać to, co robi konkurencja. Monitoruj dlatego jej działania, a na pewno uda Ci się dzięki temu ustalić, co możesz ulepszyć w swoim przypadku.
Zwróć uwagę np. na komentarze, jakie użytkownicy zostawiają na ich profilach. Na jakie kwestie zwracają głównie uwagę? Co prowadzi do nieporozumień? Obserwuj i wyciągaj wnioski.
Przeanalizuj także content publikowany przez konkurencję. Oczywiście nie plagiatuj, a raczej ustal, co możesz zrobić lepiej i dlaczego pewne treści działają, a inne nie.
Osiągnięcie efektów z promocji na Facebooku wymaga czasu i umiejętności. Skontaktuj się zatem z nami, aby powierzyć to zadanie profesjonalistom. Dzięki temu oszczędzisz czas i skutecznie zainwestujesz swoje środki.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Roksana Dębowiak
Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Head of Sales & Customer Success, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.
Autor artykułu: Roksana Dębowiak
Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Head of Sales & Customer Success, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację