szybki-kontakt
Kampania reklamowa Facebook i Instagram – z której platformy skorzystać

Kampania reklamowa Facebook i Instagram – z której platformy skorzystać

Roksana Dębowiak

Mam nadzieję, że spodoba Ci się czytanie tego wpisu na blogu. Jeśli chcesz, abyśmy zajęli się marketingiem za Ciebie kliknij tutaj.

13 lutego 2023 Czas czytania: 5 min.

Facebook i Instagram to jedne z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie. Które z nich wybrać w przypadku Twojego biznesu? Tego dowiesz się w tym artykule.

Reklama na Facebooku – kiedy warto?

Facebook został założony w 2004 roku i rozwinął się w ogromną sieć, z której codziennie korzysta ponad 2 miliardy użytkowników. Jest to świetny wybór dla firm, które chcą dotrzeć do dużej oraz zróżnicowanej grupy odbiorców.

Dzięki bogactwie informacji na temat różnych grup demograficznych, możesz skuteczniej targetować swoje działania reklamowe i mieć pewność, że zawsze docierasz do właściwych osób we właściwym czasie.

Kampania reklamowa Facebook może być oprócz tego wspierana przez następujące narzędzia:

Kiedy kampania reklamowa na Facebooku będzie dobrym wyborem? Rozważyć ją powinny praktycznie wszystkie firmy, gdyż z racji swojej ogromnej bazy użytkowników i dokładnych opcji targetowania dzięki tej platformie da się dotrzeć do wszystkich grup docelowych.

Najpopularniejsza platforma społecznościowa może mieć jednak nieco ograniczoną skuteczność w branży B2B – w takim kontekście przykładowo LinkedIn generuje znacznie lepsze efekty.

Reklama na Instagramie – kiedy warto?

Instagram został założony w 2010 roku, a już w 2012 przejął go Facebook. Z omawianej platformy codziennie korzysta ponad 500 milionów aktywnych użytkowników.

Skupiając się na contencie obejmującym przede wszystkim atrakcyjne i przyciągające uwagę zdjęcia oraz filmy, Instagram szybko zdobył popularność w „wizualnych” niszach oraz w przypadku młodszego pokolenia.

Kampania reklamowa Instagram może być wspierana przez następujące narzędzia:

Instagram to świetny wybór dla takich branż jak moda, dekoracja wnętrz, kosmetyki, lifestyle, podróże, kulinaria, fitness itp. W skrócie – jeśli treść wizualna jest bardzo ważna w przypadku Twojej niszy, omawiana platforma sprawdzi się znakomicie.

Kampania reklamowa Facebook czy Instagram – podsumowanie

Reklama social media to świetny sposób na dotarcie do swojej grupy docelowej. Dobierz zatem platformę, która sprawdzi się w Twoim przypadku i zaplanuj skuteczną strategię marketingową.

Udostępnij artykuł:

Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.

Roksana Dębowiak

Autor artykułu:

Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Sales Manager, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.

Roksana Dębowiak

Autor artykułu:

Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Sales Manager, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.

Każda dobra współpraca zaczyna się od rozmowy 🙂

Napisz do nas i zacznijmy działać!

    Wolisz szybki kontakt?

    Możesz też do nas zadzwonić:

    📞 tel. 22 104 93 33