Media Społecznościowe


Media
Społecznościowe
Według raportu Gemius z Facebooka korzysta blisko 80% internautów w Polsce. Media społecznościowe wykorzystywane są do komunikacji ze znajomymi, wyszukiwania interesujących informacji, a nawet dokonywania zakupów (Facebook Marketplace). Wiele branż świadomie rezygnuje obecnie z tradycyjnych stron internetowych na rzecz komunikacji przez media społecznościowe.


Prowadzenie fanpage
Fanpage jest najszybszym i najbardziej podstawowym sposobem komunikacji pomiędzy firmą a klientem na Facebooku. Fanpage firmy, aby budził zainteresowanie odbiorców musi być prowadzony regularnie i uzupełniany o interesujące materiały. Warto zadbać o to, by treści i grafiki pojawiające się na Fanpage były wysokiej jakości i angażowały odbiorców.
Użytkownik trafiający na profesjonalnie prowadzony Fanpage chętniej skorzysta z oferty tej firmy niż konkurencji z rzadko aktualizowaną stroną na Facebooku, lub zupełnie takiej strony pozbawioną.
Facebook Ads
Facebook Ads to nic innego, jak płatne wpisy publikowane na Facebooku. Dzięki wykorzystaniu Facebook Ads możesz dotrzeć ze swoim wpisem do większej grupy odbiorców. Odpowiednio zoptymalizowane reklamy Facebook Ads pozwalają na pozyskanie większej liczby osób śledzących fanpage lub na zwiększenie sprzedaży prezentowanego produktu. Zacznij generować zyski za pomocą Facebooka już dziś.
