Najlepsze narzędzia SEO online – poznaj 7 z nich

Najlepsze narzędzia SEO online – poznaj 7 z nich

15 września 2021 Autor: Karol Michałowski Czas czytania: 3 min.

Podczas prowadzenia działań z zakresu pozycjonowania zawsze warto korzystać z przydatnych narzędzi SEO. Dostarczają one świetnych funkcji, które często w pewnym zakresie dostępne są nawet za darmo. W tym artykule poznasz 7 takich rozwiązań.

1. Senuto

Senuto to jedno z głównych narzędzi SEO na polskim rynku, które stale dynamicznie się rozwija. Platforma daje dostęp do takich funkcji jak analiza widoczności, monitorowanie stron własnych i konkurencji oraz baza słów kluczowych, która pozwala na analizę fraz kluczowych w nieograniczonej liczbie języków.

2. SEMSTORM

SEMSTORM to obok wcześniej omówionego Senuto kolejna popularna platforma na polskim rynku. Wszystkie zdobywane przez nią dane są generowane w czasie rzeczywistym. Użytkownicy otrzymują dostęp do następujących kategorii narzędzi SEO:

  • Monitoring pozycji – analiza stron własnych, konkurencji, jak i efektów promocji za pomocą reklam PPC w Google Ads.
  • Content marketing – generowanie tematów, optymalizacja artykułów pod SEO i monitoring efektów.
  • Narzędzia – analiza słów kluczowych, automatyczne audyty.

3. Semrush

Semrush to kompleksowy pakiet narzędzi marketingu internetowego. Za pomocą tej platformy możesz zdobywać ważne informacje, które przydadzą się w takich działaniach jak SEO, PPC, marketing w mediach społecznościowych, wyszukiwanie słów kluczowych, analiza konkurencji, PR, content marketing i zarządzanie kampaniami reklamowymi.

4. Google Analytics

Google Analytics powstało w 2005 roku i od tego czasu stanowi niezastąpione narzędzie Google do pozycjonowania. Pozwala ono bardzo szczegółowo analizować ruch na stronie, dając wgląd w takie metryki, jak liczba nowych i powracających użytkowników, czas spędzony na stronie, współczynnik odbicia i wiele więcej.

5. Answer The Public

Rozbudowane narzędzie SEO, którego główna funkcjonalność jest darmowa. Za jego pomocą możesz szybko wyszukać powiązane słowa kluczowe, jak i wygenerować pomysły na teksty za pomocą słowa ziarna. Oprócz tego wyniki da się zaprezentować w przystępnej wizualnej formie.

6. Majestic SEO

Majestic to baza danych dotycząca indeksów linków. Za pomocą tej platformy można sprawnie przeanalizować profil linków zwrotnych stron własnych i tych konkurencji. Omawiane narzędzie SEO daje wgląd także w dodatkowe metryki, jak jakość linków, powiązanie tematyczne i to, jak owe odnośniki wpływają na daną witrynę.

7. Copyscape

Duplikacja treści to zjawisko niepożądane w SEO. Przy pomocy Copyscape możesz zatem sprawdzić, czy content na Twojej stronie jest oryginalny, lub czy czasem ktoś nie kradnie np. Twoich artykułów blogowych.

Podsumowanie

Omówione tutaj 7 narzędzi SEO online na pewno pomogą Ci w lepszym pozycjonowaniu swojej strony. Postaraj się zatem wykorzystać tkwiący w nich potencjał.

Udostępnij artykuł:

Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.

Karol Michałowski

Autor artykułu:

Jako specjalista SEO z 15-letnim doświadczeniem w swoim portfolio posiadam pracę z portalami informacyjnymi i agencjami interaktywnymi. Obecnie pełnię rolę Head Of SEO w renomowanej agencji DNS Group.

Karol Michałowski

Autor artykułu:

Jako specjalista SEO z 15-letnim doświadczeniem w swoim portfolio posiadam pracę z portalami informacyjnymi i agencjami interaktywnymi. Obecnie pełnię rolę Head Of SEO w renomowanej agencji DNS Group.

Zapisz się do newslettera!