12 grudnia 2018 Autor: Karol Michałowski Czas czytania: 3 min.
W tym artykule poruszamy:
Na nowoczesne SEO składa się wiele elementów indywidualnie dobieranych do każdego projektu, w związku z czym trudno jest w sposób jednoznaczny określić całkowity koszt pozycjonowania danej strony.
Przystępując do pozycjonowania witryny musimy wykonać dokładną analizę jej części składowych, która pozwoli nam określić błędy występujące w podstawowych obszarach takich jak budowa stron, znajdujący się na niej content oraz stan zaplecza linkowego. Bez posiadania tych danych nie możemy w sposób prawidłowy określić wysokości budżetu, a co za tym idzie kosztu pozycjonowania.
Cena pozycjonowania strony lub sklepu internetowego jest zazwyczaj pierwszym pytaniem jakie pada ze strony właściciela witryny. Często na tym etapie rozmowy dokonanie rzeczowej i prawidłowej wyceny prac nie jest w pełni możliwe. Właśnie z tego powodu agencje interaktywne wykreowały swoje oferty handlowe, które przedstawiają klientom, wybierając jedynie jeden spośród pakietów oraz metod rozliczania pracy. Chodzi tutaj głównie o opłaty abonamentowe oraz tak zwaną pracę za efekt, o których pisaliśmy już wcześniej.
Czy tworzenie standardowych ofert dla wszystkich klientów jest złe? Stanowczo nie. Prawidłowo stworzona oferta abonamentowa zawiera w sobie wszystkie składniki pozwalające stronie, na której będzie wdrażana, osiągnięcie wyników zadowalających zarówno dla klienta jak i właściciela witryny. Abonament taki zawiera najczęściej opracowanie contentu strony. Poprawę profilu linkowego strony oraz wyeliminowanie błędów UX, co w większości wypadków skutkuje wzrostami pozycji oraz uzyskaniem nowych fraz kluczowych.
W sposób najbardziej właściwy można odpowiedzieć, że pozycjonowanie kosztuje nie mniej, nie więcej, a tyle ile klient gotów jest za nie zapłacić. Wraz ze wzrostem nakładów, jakie właściciel ponowi na wypozycjonowanie swojej witryny, wzrasta liczba prac, jakie agencja może wykonać na stronie w danym okresie rozliczeniowym oraz jakość linków, jakie może dostarczyć.
Najlepszym rozwiązaniem przed rozpoczęciem pozycjonowania jest zrobienie prostego rachunku, jaką inwestycję możemy ponieść w celu osiągnięcia wysokich pozycji w Google, a następnie wraz z agencją znaleźć w tych kosztach złoty środek.
W DNS Group zanim przedstawimy ofertę pozycjonowania strony internetowej dokonujemy jej analizy, tak aby ponoszone przez właściciela witryny koszty miały realne przełożenie na pozycję jego strony względem bezpośrednich konkurentów w branży.
Zapytaj o koszt pozycjonowania Twojej domeny.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Karol Michałowski
Jako specjalista SEO z 15-letnim doświadczeniem w swoim portfolio posiadam pracę z portalami informacyjnymi i agencjami interaktywnymi. Obecnie pełnię rolę Head Of SEO w renomowanej agencji DNS Group.
Autor artykułu: Karol Michałowski
Jako specjalista SEO z 15-letnim doświadczeniem w swoim portfolio posiadam pracę z portalami informacyjnymi i agencjami interaktywnymi. Obecnie pełnię rolę Head Of SEO w renomowanej agencji DNS Group.
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację