24 października 2024 Autor: Karol Michałowski Czas czytania: 10 min.
Podstawową rolą każdej strony internetowej jest prezentacja informacji skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. W przypadku stron firmowych informacją taką jest prezentacja świadczonej przez firmę oferty. Tworząc strony internetowe należy jednak spojrzeć szerzej na zadania jakie mogą pełnić dla ich właściciela. Jedną z takich funkcji jest generowanie leadów sprzedażowych, a co za tym idzie bezpośredni udział w rozwoju firmy. Dzięki temu artykułowi dowiesz się, jakie korzyści może przynieść firmom stworzenie strony internetowej.
W tym artykule poruszamy:
Strony internetowe mogą być tworzone w oparciu o indywidualny projekt lub gotowy szablon strony dostępny w internecie. Gotowe szablony stron internetowych są często produktem darmowym lub dostępnym do pobrania za niewielką opłatą. Pozwalają one na szybkie i tanie stworzenie strony, niosą jednak za sobą ryzyka.
Decydując się na indywidualny projekt strony internetowej Klient otrzymuje produkt szyty na jego potrzeby, zawierający jedynie niezbędne rozwiązania. Agencje tworzące strony internetowe świadczą dla swoich klientów usługi aktualizacji stron internetowych, dbając o ich płynne działanie przez długi czas.
Strona internetowa jest dla firmy produktem, który będzie wykorzystywać przez długi czas. Oszczędność na jej tworzeniu może w dłuższej perspektywie przełożyć się na wyższe koszty jej dalszego funkcjonowania.
Zależy Ci na stronie firmowej, która spełni wszystkie Twoje oczekiwania i przyniesie klientów? Skontaktuj się z nami. Doradcy DNS Group pomogą Ci w stworzeniu wymarzonej strony!
Wyobraź sobie, że internet to ogromny ocean. Amerykanie mają powiedzenie ‘plenty of fish in the sea’. Klienci są tymi rybami pływającymi sobie w oceanie bez celu. Wyobraź sobie również, że po tym Oceanie pływa ogromny statek rybacki, bliżej brzegu niewielki kuter, na pomoście siedzi człowiek z wędką, a obok niego czai się kot. Co oznacza ta analogia?
Jakkolwiek koty są zwierzętami cwanymi, nigdy nie polecamy być kotem w biznesie. Zawsze lepszym rozwiązaniem będzie rozwijanie się i inwestowanie w siebie i swoją firmę. Strona internetowa jest właśnie taką inwestycją, od której nie tylko powinieneś, ale musisz zacząć, aby dogonić, a następnie wyprzedzić konkurencję.
Obawiasz się zostania samotnym wędkarzem? Rozpocznij współpracę z DNS Group i wypłyńmy razem na szerokie wody!
Pokolenia X i Milenialsi są już starszymi pokoleniami, czy tego chcemy czy nie. W “naszych czasach” poszukując produktu niezbędne było udanie się do siedziby firmy, lub jej przedstawiciela i zapoznanie z grubym katalogiem wydrukowanym na drogim, śliskim papierze. Dzisiaj śliski papier został zastąpiony przez katalogi on-line prezentujące galerie zdjęć wraz z opisami, a siedziby firm zostały zastąpione przez strony internetowe.
Stworzenie strony internetowej według indywidualnego projektu pozwoli na prezentację oferty szerokiemu gronu odbiorców. Doradcy klienta wsłuchają się w Twoje potrzeby oraz aktualne trendy w branży i dostosują do nich projekt strony. Tworząc stronę według gotowego szablonu musisz iść na kompromisy.
Nie inwestuj w stronę, której będziesz później żałował. Stwórz bezkompromisowy projekt z DNS Group.
Nie możemy oczywiście nie wspomnieć o największej z zalet indywidualnego projektu strony internetowej, czyli właśnie jego indywidualności. Projekt taki nie tylko w pełni odpowiada oczekiwaniom Klienta w zakresie swojego wyglądu oraz funkcjonalności. Wygląd ten przede wszystkim jest unikalny w skali całego internetu i pozwoli na wyróżnienie się tak długo, aż konkurencja nie spróbuje go bezczelnie skopiować.
Strony internetowe zależnie od branży cechują się wspólnymi elementami designu. Najczęściej jest to kolorystyka lub zastosowane na stronie grafiki. Jest to związane z oczekiwaniami konsumentów odnośnie stron w tej branży oraz decyzjami właścicieli stron, kierującymi się wzorcami czerpanymi od konkurencji.
Czerpiąc najlepsze inspiracje z rozwiązań Konkurencji i ubierając je w potrzeby i oczekiwania klienta tworzymy unikalne strony, które stanowią połączenie najnowszych technologii i realnymi potrzebami Naszych Klientów.
Najprostsza odpowiedź brzmi: To zależy. Musisz wziąć pod uwagę swoją branżę oraz oferowane produkty i usługi. Są branże, które w chwili obecnej nie potrzebują stron internetowych. Jednocześnie jednak rynek produktów i usług w ostatnich latach, szczególnie od czasu lockdownu, drastycznie się zdigitalizował a branże jeszcze do niedawna uważane za stricte stacjonarne, świadczą swoje usługi zdalnie.
Prowadząc lokalną cukiernię lub piekarnię odwiedzaną przez osoby z osiedla strona internetowa może nie wydawać się głównym kanałem sprzedaży. Jeśli jednak połączymy siłę wizualnej prezentacji produktów na stronie internetowej – na przykład artystycznych wypieków lub wyrobów cukierniczych z możliwościami, jakie dają aplikacje do zdalnego zamawiania dostaw, otwieramy się na zupełnie nowy rynek.
Myśląc o biznesie zawsze myśl przyszłościowo. Zakładaj jak branża może się zmienić w ciągu najbliższych lat i jeśli przyjdzie Ci do głowy nawet najbardziej szalony pomysł prawdopodobnie ktoś gdzieś już go testuje lub zaraz to zrobi i może to być kolejny świetny kierunek rozwoju dla Twojej firmy.
Powszechnie przyjęło się, że tanie strony internetowe, to te tworzone w oparciu o gotowy szablon lub page builder. Strony takie kosztują na portalach takich jak Useme zachęcające 500zł, w firmach zajmujących się tworzeniem stron, koszt takiego wykonania będzie zbliżał się do 4000 zł. Niezależnie jednak od ceny jaką zapłacicie, dostaniecie odpowiadający tej cenie produkt.
Można się więc spodziewać, że płacąc 8000 – 14000 zł za stronę otrzymujemy produkt stworzony z myślą o Nas. Jak się okazuje nic bardziej mylnego. Śledząc trendy w tworzeniu stron przez konkurencję, jedną z największych marek na rynku, zauważyłem że większość stron internetowych będących dziełem tej agencji ma podobny wygląd. Uważałem to jednak za przyjętą przez agencję konwencję w tworzeniu stron lub manieryzm web developera. Jakież było moje zdziwienie, że klienci agencji wybierają jeden z gotowych szablonów płacąc kwotę indywidualnego projektu.
Wszystkie strony DNS Group tworzone są w sposób indywidualny według oczekiwań Naszego klienta. Dzięki temu masz gwarancję, że Twoja konkurencja nie będzie miała takiej samej strony.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Karol Michałowski
Jako specjalista SEO z 15-letnim doświadczeniem w swoim portfolio posiadam pracę z portalami informacyjnymi i agencjami interaktywnymi. Obecnie pełnię rolę Head Of SEO w renomowanej agencji DNS Group.
Autor artykułu: Karol Michałowski
Jako specjalista SEO z 15-letnim doświadczeniem w swoim portfolio posiadam pracę z portalami informacyjnymi i agencjami interaktywnymi. Obecnie pełnię rolę Head Of SEO w renomowanej agencji DNS Group.
Zobacz też:
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację