Karol MichałowskiHead of SEO Aktualizacja Głównego Algorytmu Google nadchodzi Na swoim oficjalnym koncie na portalu Twitter Google ogłosiło wprowadzenie w dniu dzisiejszym zmiany głównego algorytmu. Oficjalna nazwa to Aktualizacja Wrześniowa 2019r. Jak zawsze w...
Karol MichałowskiHead of SEO Zgodność tematyczna nie jest czynnikiem rankingowym. Tylko wartościowe linki się liczą? Algorytmy Google nie są w stanie (jeszcze) zweryfikować tematyczności treści, zamiast tego polegają na sygnałach, które według Google towarzyszą „zgodności z treścią oraz wartości”. Tą...
Karol MichałowskiHead of SEO Google wyłączyło starą wersję Google Search Console Jeszcze wczoraj sprawdzałem w niej statystyki indeksowania a dzisiaj, po ponad dwóch latach od chwili przedstawienia światu nowej wersji Google odebrało nam dostęp do Google...
Karol MichałowskiHead of SEO Czy należy porównywać swoją stronę do konkurencji? Bardzo często można spotkać na grupach Facebookowych osoby, które proszą o analizę swojej strony internetowej i podpowiedź jak wyprzedzić stronę konkurencyjną. Liczba takich wątków wzrasta...
Karol MichałowskiHead of SEO Przeniesienie strony na nową domenę jako sposób na filtr może nie zadziałać – twierdzi Google W ostatnich dniach Dejan, twórca australijskiej agencji Dejanmarketing wdał się w dyskusję z Johnem Muellerem, której konkluzja może zmrozić część branży SEO. Strona, którą opiekuje...
Norbert WyszyńskiCEO Nowy algorytm Google ma badać przydatność i aktualność prezentowanych treści. Google nie ustaje w wysiłkach, by przywiązać do siebie użytkowników, dostarczając wyniki idealnie odpowiadające poszukiwanym przez nich informacjom. Najnowsza zmiana w algorytmie prócz użytkowników może...
Karol MichałowskiHead of SEO Google ponownie aktualizuje algorytm. Nadciąga Maverick Nachodzi mnie taka refleksja, że koledzy, którzy zdecydowali się wyjechać w tym roku na długie wakacje w Bieszczady po powrocie zastaną zgliszcza. Lato zazwyczaj było...
Norbert WyszyńskiCEO Aktualizacja daty publikacji nie sprawi, że strona osiągnie lepsze wyniki Przekazywaną od lat z ust do ust techniką podbijania widoczności jest aktualizacja daty publikacji. Technika ta stosowana jest głównie przez blogerów i portale informacyjne, szczególnie...
Karol MichałowskiHead of SEO Internauci na wakacjach czyli letni ból głowy branży SEO Dzisiaj uczniowie świętują pierwszy dzień wakacji, pracownicy i właściciele firm myślami kierują się ku letnim wyjazdom a na branżę SEO, jak co roku, pada blady...