27 czerwca 2022 Autor: Norbert Wyszyński Czas czytania: 3 min.
W tym artykule poruszamy:
Google Ads (wcześniej znane jako Google AdWords) to jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi w marketingu internetowym. Jak jednak dokładnie działa? Czy są jakieś zasady, o których warto pamiętać, podczas prowadzenia tam reklam? Tego typu kwestiom przyjrzymy się w tym artykule.
Google Ads umożliwia firmom kierowanie reklam do użytkowników w dwóch głównych kanałach –sieci wyszukiwania i sieci display.
W sieci wyszukiwania reklamodawcy składają oferty na odpowiednie słowa kluczowe. Dzięki temu mogą pokazywać swoje linki promocyjne użytkownikom, którzy wpisują powiązane zapytania w Google. Płatne wyniki wyszukiwania są zwykle wyświetlane na górze i na dole strony, a obok nich znajduje się napis „Reklama”.
Sieć display oferuje reklamodawcom możliwość wyświetlania banerów reklamowych w witrynach należących do sieci Google. Są to zarówno małe blogi, jak i duże portale tematyczne.
W jaki sposób można zorganizować swoje działania reklamowe w Google Ads? Oto kilka głównych typów kampanii:
Oto kilka zasad, o których należy pamiętać podczas korzystania z konta reklamowego Google Ads:
Za pomocą Google Ads można dotrzeć do mnóstwa klientów. Postaraj się zatem wykorzystać potencjał, jaki tkwi w tym narzędziu.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Norbert Wyszyński
Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.
Autor artykułu: Norbert Wyszyński
Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację