4 lipca 2022 Autor: Karol Michałowski Czas czytania: 4 min.
W tym artykule poruszamy:
Dzięki Google Ads (wcześniej AdWords) można pozyskać sporo klientów. Jak zatem skutecznie to robić za pomocą tego narzędzia? Na co szczególnie zwracać uwagę? W tym artykule skupimy się na tej kwestii, a dokładniej na poradach dotyczących reklam tekstowych/graficznych.
Reklamy realizowane w Google Ads mogą być rozliczane na różne sposoby. Niektóre z systemów są lepsze w zależności od tego, jakie cele chcesz osiągnąć. Oto najpopularniejsze z nich:
Jak zrobić dobrą reklamę AdWords? Pamiętaj o podstawowych wymaganiach, jakie podaje Google. Oto kilka najważniejszych kwestii:
Oprócz tego Google podaje kilka innych porad dotyczących elementów, których należy unikać:
O czynniku tym można łatwo zapomnieć. Gdy tworzysz nagłówek/opis reklamy, zawsze pamiętaj, do czego chciałbyś pobudzić odbiorcę. Czasami w grę wchodzi dokonanie zakupu, a kiedy indziej pozostawienie danych kontaktowych.
W ten sposób zwiększysz także współczynnik konwersji, gdyż osoby, które zobaczą reklamę, lepiej zrozumieją jej przekaz i po odwiedzeniu strony podejmą pożądane działania.
Reklama w Google Ads to zwykle konkretna inwestycja, dlatego stale monitoruj swoje wyniki. Dzięki temu będziesz w stanie ustalić, czy może warto by było coś zmienić i poprawić.
Prowadzenie dobrych reklam Google Ads obejmuje wiele innych czynników jak choćby tworzenie i testowanie różnych wariantów, czy podkreślanie unikatowej cechy oferty. Jest to zwykle zadanie trudne i czasochłonne, dlatego, jeśli chcesz osiągnąć najlepsze efekty, najlepiej powierz to zadanie profesjonalistom.
Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły tego, jak chcesz wykorzystać Google Ads dla swojego biznesu.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Karol Michałowski
Jako specjalista SEO z 15-letnim doświadczeniem w swoim portfolio posiadam pracę z portalami informacyjnymi i agencjami interaktywnymi. Obecnie pełnię rolę Head Of SEO w renomowanej agencji DNS Group.
Autor artykułu: Karol Michałowski
Jako specjalista SEO z 15-letnim doświadczeniem w swoim portfolio posiadam pracę z portalami informacyjnymi i agencjami interaktywnymi. Obecnie pełnię rolę Head Of SEO w renomowanej agencji DNS Group.
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację