11 lipca 2022 Autor: Norbert Wyszyński Czas czytania: 4 min.
W tym artykule poruszamy:
Google Ads to świetne narzędzie do marketingu internetowego. Co zatem zrobić, aby szybko zacząć z niego korzystać? W tym artykule dowiesz się, jak założyć konto na tej platformie.
Do rejestracji potrzebne jest oczywiście konto Google, które może być połączone z Gmailem lub zewnętrznym dostawcą usług mailowych. Zostaniesz także poproszony o podanie adresu strony internetowej, choć można reklamować się także bez witryny za pomocą kampanii inteligentnych.
Google Ads pozwala skorzystać z 2 typów tworzenia konta:
Przejdź na adres ads.google.com. Zaloguj się na konto Google i kliknij Rozpocznij teraz:
Platforma przetworzy dane Twojego konta, po czym zostaniesz przekierowany do następującej strony:
Kliknij Nowe konto Google Ads. Zostaniesz wtedy przekierowany do wstępnych etapów tworzenia kampanii:
Jeśli chcesz pominąć te kroki i szybciej przejść do konfiguracji innych aspektów związanych z kontem, kliknij Przełącz na tryb eksperta. Ukaże Ci się wtedy następujący widok:
Pomiń owe bardziej zaawansowane opcje dotyczące tworzenia celów i kliknij Utwórz konto bez kampanii. Zostaniesz wtedy przekierowany do sekcji, w której wpisujesz dodatkowe dane firmowe:
Sprawdź dokładnie, czy wpisane informacje są prawidłowe i kliknij Prześlij. Ukaże Ci się wtedy komunikat, że prawidłowo skonfigurowałeś konto Google Ads.
Jak skonfigurować proces płatności w Google Ads? Będąc w menu głównym konta, w górnym pasku narzędzi kliknij Narzędzia i ustawienia:
Następnie w sekcji Płatności wybierz Ustawienia:
W sekcji tej możesz edytować także inne dane firmowe. Przejdź jednak na sam dół, aby znaleźć opcje dotyczące konfiguracji metody płatniczej:
Nie musi być to karta kredytowa – najważniejsza jest możliwość realizacji transakcji online. Wprowadź odpowiednie dane i kliknij Wyślij.
Po wykonaniu kroków omówionych w tym artykule Twoje konto Google Ads będzie gotowe. Możesz spróbować utworzyć samodzielnie kampanię za pomocą dostępnych tam narzędzi. Lepiej jednak powierz to zadanie profesjonalistom, którzy pomogą Ci odpowiednio skonfigurować cele, jak i śledzić cały proces – dzięki temu Twoja inwestycja przyniesie maksymalne korzyści.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Norbert Wyszyński
Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.
Autor artykułu: Norbert Wyszyński
Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.
Zobacz też:
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację