30 sierpnia 2021 Autor: Roksana Dębowiak Czas czytania: 3 min.
W tym artykule poruszamy:
Własna strona internetowa to bardzo ważny element promocji praktycznie każdej firmy. Jeśli jednak chcesz, aby była ona lepiej widoczna w Google, stoi przed tobą trudne zadanie. W tym artykule zapoznasz się zatem z przydatnymi wskazówkami, które pomogą ci zwiększyć widoczność witryny w Google.
Oto kilka prostych porad, które pomogą ci lepiej pozycjonować stronę w Google:
Google łatwiej zauważa strony, które są dopasowane pod konkretne wyszukiwania. Jeżeli więc zajmujesz się tworzeniem treści, powinieneś uwzględnić wprowadzenie słów kluczowych. Możesz je zamieścić np. w tytule, meta opisie oraz adresach URL konkretnych podstron w twojej witrynie.
Niemniej jednak nie stosuj nadmiernie słów kluczowych, ponieważ Google może potraktować taką praktykę jako keyword stuffing, co źle wpłynie na pozycję twojej strony.
Media społecznościowe to jeden z najtańszych, a zarazem najprostszych sposobów na poprawienie widoczności w Google. Wystarczy, że założysz np. Fanpage na Facebooku lub konto na Twitterze. Zamieszczaj na takich portalach linki prowadzące do różnych treści z twojej strony, a dzięki temu zwiększysz ich widoczność w Google.
Jeżeli chcesz, aby prawdziwi eksperci zajęli się pozycjonowaniem twojej strony, powinieneś skorzystać z oferty firmy SEO. Chociaż takie usługi mogą być drogie, to na pewno pomogą ci w zdobyciu klientów.
Pozycjonowanie organiczne to szereg działań przeprowadzanych w obrębie optymalizowanej strony oraz poza nią, które mają na celu zwiększenie jej widoczności i pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.
Dlaczego warto zainwestować w tę strategię? Wpisując w Google konkretne hasło, otrzymujemy listę wyników wyszukiwania. Zawiera ona linki sponsorowane (reklamy z sieci Google Ads), a także wyniki organiczne (nazywane także naturalnymi lub bezpłatnymi). Działania z zakresu SEO pozwalają zwiększyć widoczność w Google właśnie w przypadku takich pozycji.
Wyniki organiczne są chętniej klikane przez użytkowników niż linki sponsorowane. Oprócz tego 3 pierwsze pozycje zgarniają ogromną ilość odwiedzin w porównaniu do reszty odnośników.
Chociaż pozycjonowanie w Google jest wymagającym zadaniem, które zajmuje sporo czasu, warto dbać o ten proces, gdyż może on przynieść później świetne efekty. Pamiętaj też, że algorytm Google stale się zmienia i jeżeli nie będziesz na bieżąco z nowymi zmianami, konkurencja będzie w stanie cię łatwo wyprzedzić.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Roksana Dębowiak
Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Head of Sales & Customer Success, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.
Autor artykułu: Roksana Dębowiak
Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Head of Sales & Customer Success, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację