szybki-kontakt
Czy strona firmowa na Facebooku jest płatna

Czy strona firmowa na Facebooku jest płatna

Roksana Dębowiak

Mam nadzieję, że spodoba Ci się czytanie tego wpisu na blogu. Jeśli chcesz, abyśmy zajęli się marketingiem za Ciebie kliknij tutaj.

29 kwietnia 2022 Czas czytania: 8 min.

Strona firmowa na Facebooku to obecnie jeden ze skuteczniejszych sposobów na pozyskiwanie klientów. Czy korzystanie z tego narzędzia wiąże się z dużymi wydatkami? Tego dowiesz się w tym artykule.

Jak stworzyć stronę firmową na Facebooku?

Na początek warto zaznaczyć, że samo stworzenie strony firmowej na Facebooku jest w pełni darmowe. Jak to zatem zrobić? Wykonaj następujące kroki:

  1. Przejdź do strony facebook.com/pages/create.
  2. W sekcji po lewej stronie uzupełnij podstawowe informacje jak nazwa, kategoria oraz opis.
  3. Gdy wypełnisz wymagane pola, kliknij opcję Utwórz stronę.
  4. Następnie będziesz mógł dodać kolejne elementy jak zdjęcie w tle, zdjęcie profilowe itp.
  5. Kliknij Zapisz.

Utworzenie takiej strony jest proste, lecz jeśli ma ona być powiązana z jakąś organizacją, firmą lub marką, będą w stanie zrobić to jedynie upoważnieni przedstawiciele.

Ile kosztuje strona firmowa na Facebooku?

Oczywiście samo założenie takiego profilu to dopiero początek i stosunkowo prosty etap. Jeśli jednak chcesz, aby zadanie to zostało zrealizowane na jak najwyższym poziomie, możesz skorzystać z usług agencji reklamowych. Jakich kosztów się spodziewać?

Samo założenie profilu zaczyna się w okolicach 200-600 złotych netto. Zwykle obejmuje to takie czynności jak:

  • Utworzenie profilu i jego podstawowa konfiguracja.
  • Podstawowy projekt graficzny (np. zdjęcie profilowe).
  • Utworzenie kilku najważniejszych zakładek i wpisów.
  • Dodanie zdjęć.

Prowadzenie strony firmowej na Facebooku – pozostałe koszty

Profesjonalnie przygotowany profil jest oczywiście lepszy niż żaden, jednak aby uzyskać prawdziwe efekty, taką stronę należy prowadzić i w przemyślany sposób nią zarządzać. Z tego względu koszty będą sprowadzać się do 2 głównych kategorii:

  • Podstawowa obsługa – tworzenie nowych postów, komunikacja z odbiorcami itp.
  • Reklama – bez płatnych reklam trudno jest dotrzeć do większej grupy klientów, dlatego wydatki w tym aspekcie są konieczne.

Na ostateczny koszt oczywiście będą wpływać różne czynniki jak:

  • Branża – niektóre nisze są bardziej złożone i konkurencyjne (zwłaszcza te B2B), co będzie wiązało się z wyższymi opłatami.
  • Wielkość firmy – jeśli dana firma działa lokalnie, prowadzenie jej strony na Facebooku będzie znacznie tańsze niż w przypadku korporacji o zasięgu krajowym.
  • Częstotliwość publikacji – rzecz jasna częstsze i bardziej rozbudowane wpisy to dodatkowe stałe koszty.

Strona firmowa na Facebooku – cennik i podsumowanie

Pomijając koszty założenia takiego profilu, to stałe wydatki na prowadzenie strony na Facebooku mogą wahać się w granicach od 1 500 do 3 000 złotych netto miesięcznie. Dzięki takiej inwestycji będziesz jednak w stanie zyskać nowych klientów, jak i zbudować reputację. Skontaktuj się zatem z nami, jeśli chciałbyś powierzyć to zadanie w dobre ręce.

Udostępnij artykuł:

Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.

Roksana Dębowiak

Autor artykułu:

Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Sales Manager, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.

Roksana Dębowiak

Autor artykułu:

Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Sales Manager, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.

Każda dobra współpraca zaczyna się od rozmowy 🙂

Napisz do nas i zacznijmy działać!

    Wolisz szybki kontakt?

    Możesz też do nas zadzwonić:

    📞 tel. 22 104 93 33