Jak wypromować sklep internetowy?

Jak wypromować sklep internetowy?

22 lipca 2022 Autor: Roksana Dębowiak Czas czytania: 2 min.

Czy zastanawiasz się, jak wypromować sklep internetowy, aby był lepiej widoczny w Internecie i generował większą sprzedaż? Istnieje wiele metod, które pomogą osiągnąć ten cel. W tym artykule przyjrzymy się najważniejszym z nich.

1. Content marketing

Marketing treści sprowadza się do publikowania contentu, który dostarcza odbiorcom przydatnej wiedzy, pomaga dokonać zakupu oraz pozycjonuje Cię jako eksperta. Strategia ta wymaga czasu, aby zobaczyć pierwsze efekty, jednak gdy już się one pojawią, będą one znaczące i długoterminowe.

Promowanie sklepu internetowego za pomocą content marketingu sprowadza się do m.in.:

2. E-mail marketing

E-mail marketing to jedna z najstarszych form marketingu internetowego. Nie świadczy to jednak o niej źle, gdyż metoda ta dalej się sprawdza i często oferuje świetny zwrot z inwestycji.

Aby wypromować sklep za pomocą tej metody, musisz na początku stworzyć listę mailingową. W tym celu najlepiej oferuj coś w zamian za subskrybowanie newslettera (np. darmowy e-book). Do obsługi samej bazy i wysyłki wiadomości skorzystaj z narzędzi jak MailChimp czy GetResponse.

Jakie treści zamieszczać w samym newsletterze? Wspominaj o nowych artykułach blogowych, podsyłaj podsumowania miesiąca czy też informuj o aktualnych promocjach. Możliwości jest naprawdę sporo i co najważniejsze dzięki e-mail marketingowi możesz wspierać wszelkie inne typy działań promocyjnych.

3. Optymalizacja SEO

Nawet najlepsze strategie marketingowe nie przyniosą efektów, jeśli stan techniczny Twojej witryny nie jest na odpowiednim poziomie. Z tego względu musisz także zainwestować w pozycjonowanie sklepu internetowego. Działania z tego zakresu obejmują m.in.:

Podsumowanie

Skuteczna promocja w e-commerce to złożone zadanie. W DNS Group mamy gotową ofertę dla sprzedawców zmagających się z odmiennymi wyzwaniami, prowadzących sklepy różnej wielkości. Obejmuje ona kompleksową optymalizację całej witryny, co pomoże zwiększyć ruch oraz konwersje.

Skontaktuj się zatem z nami i ciesz się lepszą sprzedażą oraz widocznością w sieci!

Udostępnij artykuł:

Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.

Roksana Dębowiak

Autor artykułu:

Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Head of Sales & Customer Success, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.

Roksana Dębowiak

Autor artykułu:

Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Head of Sales & Customer Success, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.

Zapisz się do newslettera!