26 września 2022 Autor: Norbert Wyszyński Czas czytania: 3 min.
W tym artykule poruszamy:
We wcześniejszym artykule omówiliśmy, jak przygotować fundament pod pozycjonowanie, realizując analizę konkurencji czy też ustalając swoje cele. Teraz przyjrzymy się temu, jak zrealizować audyt i dobrać frazy kluczowe.
Profesjonalny audyt sklepu internetowego powinien obejmować analizę nie tylko kwestii SEO, ale także i czynników sprzedażowo-biznesowych. Oto główne kategorie, jakie poddaje się analizie:
Tego typu analiza pozwala w przekrojowy sposób ustalić, w jakim stanie jest sklep, co warto w jego przypadku naprawić i jak zaplanować kolejne działania.
W zależności od wielkości sklepu koszt samego audytu może wynieść od 5 000 do 15 000 złotych netto. Jego realizacja zajmuje od 2 do 6 tygodni.
W czasie realizacji działań SEO tego typu analizę warto realizować przynajmniej raz do roku, aby stale mieć pod kontrolą różne aspekty związane z działaniem platformy.
Dobór fraz kluczowych zaważy na wielu pozostałych aspektach związanych z pozycjonowaniem. Warto dlatego wykonać je w przemyślany sposób. Oto najważniejsze czynniki, na które należy zwracać uwagę:
W samym wyszukiwaniu i doborze fraz pomagają różne narzędzia:
Dokładny audyt sklepu internetowego pomoże naprawić wszelkie problematyczne kwestie oraz ogólnie poprawić jego działanie. Dzięki umiejętnemu doborowi słów kluczowych uda Ci się z kolei dotrzeć do tych klientów, jakich chcesz.
Po zrealizowaniu tych działań kolejnym krokiem jest optymalizacja sklepu z myślą o Google i użytkowniku. Tym kwestiom przyjrzymy się w kolejnym artykule.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Norbert Wyszyński
Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.
Autor artykułu: Norbert Wyszyński
Jestem założycielem i specjalistą w sprzedaży oraz marketingu B2B w DNS GROUP od 2017 roku. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie, które wykorzystuję do tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych.
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację