Profesjonalny Audyt SEO i dobór słów kluczowych dla sklepu

Profesjonalny Audyt SEO i dobór słów kluczowych dla sklepu

26 września 2022
Czas czytania to: 7 min.
SEO

We wcześniejszym artykule omówiliśmy, jak przygotować fundament pod pozycjonowanie, realizując analizę konkurencji czy też ustalając swoje cele. Teraz przyjrzymy się temu, jak zrealizować audyt i dobrać frazy kluczowe.

Audyt e-commerce – czym jest?

Profesjonalny audyt sklepu internetowego powinien obejmować analizę nie tylko kwestii SEO, ale także i czynników sprzedażowo-biznesowych. Oto główne kategorie, jakie poddaje się analizie:

Tego typu analiza pozwala w przekrojowy sposób ustalić, w jakim stanie jest sklep, co warto w jego przypadku naprawić i jak zaplanować kolejne działania.

Audyt sklepu internetowego – cena i czas realizacji

W zależności od wielkości sklepu koszt samego audytu może wynieść od 5 000 do 15 000 złotych netto. Jego realizacja zajmuje od 2 do 6 tygodni.

W czasie realizacji działań SEO tego typu analizę warto realizować przynajmniej raz do roku, aby stale mieć pod kontrolą różne aspekty związane z działaniem platformy.

Dobór słów kluczowych dla sklepu

Dobór fraz kluczowych zaważy na wielu pozostałych aspektach związanych z pozycjonowaniem. Warto dlatego wykonać je w przemyślany sposób. Oto najważniejsze czynniki, na które należy zwracać uwagę:

W samym wyszukiwaniu i doborze fraz pomagają różne narzędzia:

Podsumowanie

Dokładny audyt sklepu internetowego pomoże naprawić wszelkie problematyczne kwestie oraz ogólnie poprawić jego działanie. Dzięki umiejętnemu doborowi słów kluczowych uda Ci się z kolei dotrzeć do tych klientów, jakich chcesz.

Po zrealizowaniu tych działań kolejnym krokiem jest optymalizacja sklepu z myślą o Google i użytkowniku. Tym kwestiom przyjrzymy się w kolejnym artykule.

Norbert Wyszyński

Autor artykułu:

Zapisz się do newslettera!