Czy strona firmowa na Facebooku jest płatna

Czy strona firmowa na Facebooku jest płatna

29 kwietnia 2022
Czas czytania to: 8 min.

Strona firmowa na Facebooku to obecnie jeden ze skuteczniejszych sposobów na pozyskiwanie klientów. Czy korzystanie z tego narzędzia wiąże się z dużymi wydatkami? Tego dowiesz się w tym artykule.

Jak stworzyć stronę firmową na Facebooku?

Na początek warto zaznaczyć, że samo stworzenie strony firmowej na Facebooku jest w pełni darmowe. Jak to zatem zrobić? Wykonaj następujące kroki:

  1. Przejdź do strony facebook.com/pages/create.
  2. W sekcji po lewej stronie uzupełnij podstawowe informacje jak nazwa, kategoria oraz opis.
  3. Gdy wypełnisz wymagane pola, kliknij opcję Utwórz stronę.
  4. Następnie będziesz mógł dodać kolejne elementy jak zdjęcie w tle, zdjęcie profilowe itp.
  5. Kliknij Zapisz.

Utworzenie takiej strony jest proste, lecz jeśli ma ona być powiązana z jakąś organizacją, firmą lub marką, będą w stanie zrobić to jedynie upoważnieni przedstawiciele.

Ile kosztuje strona firmowa na Facebooku?

Oczywiście samo założenie takiego profilu to dopiero początek i stosunkowo prosty etap. Jeśli jednak chcesz, aby zadanie to zostało zrealizowane na jak najwyższym poziomie, możesz skorzystać z usług agencji reklamowych. Jakich kosztów się spodziewać?

Samo założenie profilu zaczyna się w okolicach 200-600 złotych netto. Zwykle obejmuje to takie czynności jak:

Prowadzenie strony firmowej na Facebooku – pozostałe koszty

Profesjonalnie przygotowany profil jest oczywiście lepszy niż żaden, jednak aby uzyskać prawdziwe efekty, taką stronę należy prowadzić i w przemyślany sposób nią zarządzać. Z tego względu koszty będą sprowadzać się do 2 głównych kategorii:

Na ostateczny koszt oczywiście będą wpływać różne czynniki jak:

Strona firmowa na Facebooku – cennik i podsumowanie

Pomijając koszty założenia takiego profilu, to stałe wydatki na prowadzenie strony na Facebooku mogą wahać się w granicach od 1 500 do 3 000 złotych netto miesięcznie. Dzięki takiej inwestycji będziesz jednak w stanie zyskać nowych klientów, jak i zbudować reputację. Skontaktuj się zatem z nami, jeśli chciałbyś powierzyć to zadanie w dobre ręce.

Roksana Dębowiak

Autor artykułu:

Zapisz się do newslettera!