Spis treści :
Strona firmowa na Facebooku to obecnie jeden ze skuteczniejszych sposobów na pozyskiwanie klientów. Czy korzystanie z tego narzędzia wiąże się z dużymi wydatkami? Tego dowiesz się w tym artykule.
Na początek warto zaznaczyć, że samo stworzenie strony firmowej na Facebooku jest w pełni darmowe. Jak to zatem zrobić? Wykonaj następujące kroki:
Utworzenie takiej strony jest proste, lecz jeśli ma ona być powiązana z jakąś organizacją, firmą lub marką, będą w stanie zrobić to jedynie upoważnieni przedstawiciele.
Oczywiście samo założenie takiego profilu to dopiero początek i stosunkowo prosty etap. Jeśli jednak chcesz, aby zadanie to zostało zrealizowane na jak najwyższym poziomie, możesz skorzystać z usług agencji reklamowych. Jakich kosztów się spodziewać?
Samo założenie profilu zaczyna się w okolicach 200-600 złotych netto. Zwykle obejmuje to takie czynności jak:
Profesjonalnie przygotowany profil jest oczywiście lepszy niż żaden, jednak aby uzyskać prawdziwe efekty, taką stronę należy prowadzić i w przemyślany sposób nią zarządzać. Z tego względu koszty będą sprowadzać się do 2 głównych kategorii:
Na ostateczny koszt oczywiście będą wpływać różne czynniki jak:
Pomijając koszty założenia takiego profilu, to stałe wydatki na prowadzenie strony na Facebooku mogą wahać się w granicach od 1 500 do 3 000 złotych netto miesięcznie. Dzięki takiej inwestycji będziesz jednak w stanie zyskać nowych klientów, jak i zbudować reputację. Skontaktuj się zatem z nami, jeśli chciałbyś powierzyć to zadanie w dobre ręce.
Autor artykułu: Roksana Dębowiak