7 stycznia 2022 Autor: Roksana Dębowiak Czas czytania: 4 min.
W tym artykule poruszamy:
Wydarzenie na Facebooku pozwala szybko skontaktować się z grupą znajomych czy też klientów. W tym artykule dowiesz się, jak je zorganizować oraz promować.
Istnieją 2 główne rodzaje wydarzeń na Facebooku – offline i online. Przyjrzyjmy się na początek temu, jak stworzyć je w pierwszym wariancie.
W celu zorganizowania wydarzenia offline wykonaj następujące kroki:
W ten sposób otworzysz wydarzenie, co pozwoli Ci dodawać posty, zdjęcia, edytować szczegóły na jego temat oraz zapraszać gości.
W celu zorganizowania wydarzenia online wykonaj następujące kroki:
Podczas tworzenia wydarzenia ukaże Ci się kilka opcji dotyczących prywatności. Warto bliżej się im przyjrzeć:
Dobrym sposobem na zachęcenie innych do udziału w wydarzeniu jest wysłanie do nich wiadomości w odpowiednim czasie. Oto jak to zrobić w przypadku wydarzenia prywatnego:
W przypadku wydarzeń publicznych powyższa opcja też jest możliwa, jednak może ona stać się niedostępna, gdy samo wydarzenie jest zbyt duże. W takiej sytuacji dalej jednak jesteś w stanie zamieszczać posty w dyskusji dotyczącej danego eventu i w ten sposób pozostawać w kontakcie z osobami zaproszonymi.
Samo wydarzenie na Facebooku da się także promować za pomocą płatnych reklam, jak i dzięki przemyślanemu tworzeniu postów i hasztagów.
Dzięki tym poradom wiesz już, jak zorganizować różne typy wydarzeń na Facebooku. Postaraj się skorzystać z ich potencjału.
Dziękujemy że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Zapisz do newslettera żeby nie przegapić kolejnych artykułów.
Autor artykułu: Roksana Dębowiak
Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Head of Sales & Customer Success, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.
Autor artykułu: Roksana Dębowiak
Od 6 lat w DNS Group, aktualnie na stanowisku Head of Sales & Customer Success, specjalizuję się w sprzedaży i budowaniu trwałych relacji biznesowych. Moja rola w firmie skupia się na zarządzaniu kontaktem z klientem.
Zobacz też:
Zobacz też:
Umów się na bezpłatną konsultację