Karol MichałowskiHead of SEO 3 powody dla których nie powinieneś korzystać z Internet Explorera W roku 1995 Microsoft wydał pierwszą wersję Internet Explorera – jako że Internet jako taki dopiero raczkował, taka technologia była czymś niebywałym. Projektanci stron internetowych...
Roksana DębowiakHead of Sales & Customer Success 5 porad jak wykorzystać instagram w reklamie produktów Instagram to obecnie świetne narzędzie, które możesz wykorzystać w promocji swojego biznesu i sprzedawanych produktów. W końcu korzysta już z niego ponad miliard użytkowników. Oprócz...
Norbert WyszyńskiCEO 7 powodów dla których WordPress jest tak popularny Jeśli jesteś przedsiębiorcą, zapewne słyszałeś o tym, że wiele stron internetowych jest zbudowanych na platformie WordPress. Jednak jak bardzo popularny jest ów CMS (System Zarządzania...
Norbert WyszyńskiCEO CMS – czym jest? CMS to skrót od Content Management System, czyli inaczej System Zarządzania Treścią. Jego celem jest pomaganie użytkownikom w tworzeniu, zarządzaniu, publikowaniu i modyfikowaniu zawartości na...
Roksana DębowiakHead of Sales & Customer Success Jak założyć profil firmy na LinkedIn w 5 krokach Jako platforma społecznościowa zaprojektowana specjalnie z myślą o biznesie, LinkedIn to świetne miejsce, które pozwoli Ci zdobyć klientów. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, to warto,...
Roksana DębowiakHead of Sales & Customer Success Podstawy marketingu B2B na Linkedin – 4 przydatne porady Czy wiedziałeś, że LinkedIn jest starszy od Facebooka? Daty ich założenia to odpowiednio 2002 i 2004 rok. Choć może ten pierwszy nie zyskał aż tylu...
Roksana DębowiakHead of Sales & Customer Success Facebook: Grupa czy Strona. Wybieramy lepsze rozwiązanie dla biznesu Social media marketing jest coraz popularniejszy wśród wszelkich rodzajów biznesów. Prowadzenie np. konta firmowego na Facebooku to świetny sposób na zdobycie nowych klientów oraz zwiększenie...
Roksana DębowiakHead of Sales & Customer Success Instagram usuwa opcję Following, by chronić użytkowników Instagram, obecnie jedna z najpopularniejszych platform social media, usunął zakładkę Following (po polsku obserwujesz oraz obserwowane odpowiednio w przypadku systemów Android i iOS). Pozwalała ona...
Norbert WyszyńskiCEO Google Chrome będzie blokować strony zawierające Mixed Content Google ogłosiło, że przeglądarka Chrome rozpocznie blokowanie stron internetowych zawierających mixed content począwszy od grudnia 2019 roku. Administratorzy i właściciele stron internetowych powinni przeprowadzić audyt...